Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Linda Johansson - 31 augusti 2012 19:45

Godkväll !


Jag har inte glömt er jag lovar , har bara inte känt nån lust och blogga har haft annat för mej ! men tänkte att jag skulle slänga in ett inlägg ikväll så ni har något att läsa bra va ? :-) ikväll blir det myskväll med mamma hemma hos mamma & pappa , vi har hyrt film "The Women in black" har hört att den ska vara ganska läskig så vafan man lär jue kolla ! Sen ska mamma bjuda på mat och det tackar man aldrig ner till är ganska hungrig , så klart det bästa godiset ifrån hemmakväll kan inte bli bättre en lugn och skön Fredag när det är så trist väder ute , annars hade jag kanske varit ute på annat skoj ! Hur som helst ! Imorgon står det bröllop på schemat fina kusin Malin gifter sig så det är bara och önska Andreas välkommen in i familjen / släkten ! På kvällen blir det vuxen skoj men jag ska ta det lungt med drickandet brukar sluta illa när jag är i farten och man kan ju inte skämma ut sig för folk man inte träffat förut ! Nej mina vänner nu ska jag krya upp i soffan med mamma och bli lite skrämd hoppas jag på !


Hörs imorgon !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards