Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Linda Johansson - 15 augusti 2012 20:59

Godkväll bloggen !


Jag har varit dålig på att blogga någon dag nu men som ni säkert redan vet så har jag upp & nerdagar när det gäller bloggen ! Ibland blir det mer och ibland mindre eller ingenting alls ! Men nu ska ni äntligen få något att läsa ! Bra va ? Det har faktiskt inte hänt så mycket sen senast jag skrev , mitt liv står still helt enkelt usch vilket tråkigt liv jag har när jag tänker efter ! Jag måste skaffe mej en hobby ! Man kan jue inte leka soffpotatis hela livet , tur att skolan sätter igång igen nästa vecka så jag får ordning på tillvaron igen efter den här sommaren ! Sen ska jag sätta upp en del mål som jag måste försöka klara av nu ! min mål är !


*Gå ner i vikt (minst 17kg) äta nyttigare , sluta med godis och utemat / dricka

*Plugga en massa skola

* börja läsa massa teori och köra ännu mera

* Släppa allt det negativa och se på det posetiva istället

*Skaffa mej någon att prata med någon som lyssnar !


Det får räcka , mer kommer jag varken att hinna med eller palla man måste börja någonstans ! Dags att ta tag i livet känner jag , livet är alldeles för kort för att slarva bort halv livet på skit saker ! Posetiva tankar var det ja !


Hörs imorgon nu har jag inte tid med er mer !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards