Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av Linda Johansson - 18 augusti 2012 20:25

Hallå där !


hoppas att ni har en skön helg ! Igår vart det lite fest med kompisarna hemma hos Jenny E ! Om ni undrar varför jag skriver första bokstaven i efternamnet så är det för att jag har tre nära vänner som heter Jenny , Vi har Jenny Landström , Jenny Remula och Jenny Eriksson ... tur att jag inte har fler nära vänner som heter just Jenny jag har svårt endå ibland att hålla isär dom :-P hur som helst vi hade jätte trevligt hemma hos Jenny E fast vi inte vart så många men vad gör det alla gånger ? Sjöng singstar och toka oss hela kvällen innan vi tog en taxi ner på stan för att kolla läget på puben ... ganska dåligt med folk i början när vi kom men senare på kvällen så strömmade in ganska många ... en lyckad kväll helt klart !


Idag har det varit en lugn dag för mej , inte för att jag har varit bakis som jag brukar bli ... jag hade tur idag och slapp det och det är jag väldigt glad för även fast jag kanske inte var direkt nykter igår ... var över en sväng till moster med mamma och tjattrade ett tag innan vi åkte och handla och åkte hem och stoppa lite mat i magen ... kvällen kommer att fortsätta lika lugn jag ska krypa upp i soffan och smälla i mej lite chips och hoppas på att det är nå bra film eller pogram på TVn ikväll ! Snart är det Måndag också och gud vad jag längtar tills jag får hem min lilla skrutt unge igen som jag saknar henne ... ! Och till veckan börjar hon första klass också , min stora tjej vart har tiden tagit vägen ? jag börjar bli gammal  det är bara att inse det fast jag inte vill !


Hörs senare eller imorgon !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards