Direktlänk till inlägg 27 oktober 2008

Rubrik saknas

Av Linda Johansson - 27 oktober 2008 19:42

 Vad jag kanske inte har ?

Jag kanske inte har det snyggast hemmet , men jag har iaf tak över huvudet
Jag kanske inte har en förmögenhet , Men jag har iaf mat på bordet varje dag !
Jag kanske inte har dagens mode på mig , men jag behöver iaf inte frysa
Jag kanske inte har kärleken mellan två personer , Men jag har det mest betydelsefullaste kärleken ifrån min dotter
Jag kanske inte alltid mår bra , men jag är iaf frisk
Jag kanske inte alltid har lätt i skolan , Men jag gör mitt bästa



Jag vet vad jag har

Jag har den mest underbaraste finaste härligaste min egen lilla solstråle och älskade dotter
Jag har en underbar och den finaste vän man kan ha Linda
Jag har en familj som älskar mej och en släkt som bryr sej om mig
Jag har ett eget hem med mina egna saker
Jag har chansen att vakna varje morgon till en ny dag !
Jag har Underbara vänner
Jag har världens sötaste och busigaste katt
Jag har en dotter som är frisk (vad jag vet)
Jag har båda mina föräldrar i livet och dom lever ihop
Jag har en dotter som jag VET älskar mig


Saker är bara döttting Kärleken är större ! man ska vara glad för det man har inte det man borde ha man lever bara en gång , man måste ta vara på det också !

 
 
Poppe

Poppe

27 oktober 2008 19:57

Men min är finare än din=)

http://poppe.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards