Direktlänk till inlägg 11 augusti 2009

Till Mikael Andersson !

Av Linda Johansson - 11 augusti 2009 10:21

Jag minns första gången jag såg dej , det känndes så rätt ,något jag inte alls känt förut !

Det var något HELT nytt för mig jag visste inte hur jag skulle kunna hantera det !

Men du hjälpte mig , du fick mig att VERKLIGEN känna  riktig kärlek till någon !

Du kom in i mitt liv ifrån ingenstans , ALDRIG trodde jag väl att du skulle betyda så MYCKET för mig , att jag skulle våga statsa fullt ut på oss !

Men satsar man för mycket så förlorar man mer än vad man har vågat satsa !

Våran tid tillsammans har varit som en bergochdalbana , MEN jag kommer ALLTID minnas dom fina stunderna tillsammans med dig !

Dom gångerna vi skrattat tillsammans , men även gråtit tillsammans !

Dom minnerna bevarar jag tryggt och DJUPT i mitt hjärta . för dom kommer ALLTID finnas där !

Men jag kan INTE tänka tillbaka på minnerna och ALLT vi gjort tillsammans , inte NU det gör alldeles för ont att minnas !

Men det kommer komma en dag jag kommer att minnas dom med glädje och det kanske inte gör lika ont längre !

Att inte få känna , vara nära , hålla om dig igen , det är främmande för mej något som blev min vardag ! Något som jag älskade att göra !

Dom gångerna vi bare legat och hållt om varandra , vi har inte ens behövt pratat behövt sagt något alls till varandra , för vi visste att det inte behövdes några ord , Utan bara känslan att få vara nära det var det som betydde något !

Du kommer ALLTID ha en speciellt plats i mitt hjärta , det spelar ingen roll vem som kommer och vem som går för DIN plats i mitt hjärta , den kan INGEN annan ta den bevarar jag tryggt !

Glöm mig inte , för jag kommer ALDRIG glömma dej !

Minns mig med glädje , för det är så jag VILL minnas dig !

Prata inte illa om mig , för jag kommer ALDRIG prata illa om dig !

Jag kommer ALLTID finnas här för dig , så länge du behöver mig vid din sida!

Om du behöver en vän , låt mej då vara din vän !

Om du behöver prata med någon , ring mig jag kan inte lova att jag alltid har något klokt att säga men jag lovar att lyssna !

Och om jag inte säger något tro INTE att jag slutat lyssna , jag finner bara inte rätta orden !

Du är en av dom finaste personerna jag träffat , sen får andra säga vad dom vill , för mej så är du SPECIELL !

Jag VET att det fina vi en gång hade tillsammans , den chansen kommer aldrig mer igen det gör ONT att veta det , MEN så länge du finns kvar i mitt liv om bara som vän , så betyder det mycket för mig !

Utan dej vore jag inte hel !

Jag minns fortfarande alla galna saker vi har gjort tillsammans !

Äventyr som du tagit med mej ut på , saker som jag ALDRIG ens tänkt tanken på att göra !

Saker som skrämt livet ur mig , men också saker som gjort mej så glad !

Att få göra det tillsammans med dig !

Det är SÅNNA minnen som jag kommer vilja minnas !

Jag kommer även minnas gångerna vi har varit rikigt osams , dom gångerna vi skrikigt på varandra , gråtit , hållt om varandra , torkat varandras tårar , smekt , smällt igen dörren och sprungit iväg !men jag tror att det är något som gjort oss till dom vi är idag !

Något som visade att det inte var du och jag , som vi trodde att det skulle vara !

Livet är inte alltid lätt , men det är inte meningen att det ska vara lätt heller !

Jag hoppas att jag har betytt lika mycket för dej , som du har gjort för mig !

Jag hoppas att du är glad att jag kom in i ditt liv , även fast vi haft det svårt ibland så ångrar jag inte en dag att vi chansade gång på gång !

Men att chansa gång på gång , det kan sätta sina spår man vill så gärna , men allt blir bara så fel !

Man kanske inte kan bygga upp något som varit så jobbigt så länge !

Men vi ville båda två , ingen av oss ville släppa taget , vi ville vara tillammans !

Och jag ångrar INGENTING med dig , allt vi gjort betyder så mycket för mig !

Så Glöm mig inte, minns mej för den jag när vi hade det BRA tillsammans

Minnas ALLA tokiga galna och mysiga saker vi har gjort och haft tillsammsn !

Du är Speciall Mikael Andersson

Ibland har jag så svårt att slita min blick ifrån dig , jag ÄLSKAR att kolla på ditt fina ansikte , dina fina ögon !

Jag kommer fortsätta kolla på dig , men röra dej smeka dej över kinden pussa dej på pannan , det är något som jag gör i drömmen , för i min dröm där är vi tillsammans och ALLT är jätte bra !


Du är FIN Micke glöm ALDRIG det !

















 
 
Ingen bild

Camilla

11 augusti 2009 11:44

Så fint skrivet gumman! Men så tråkigt att det tagit slut, sådan kärlek som det måste varit gör ont att vara utan!
Jag hoppas du kan minnas det som varit bra och bli stark med det. Man får kyssa många grodor innan man träffar sin prins som det sägs, även om vissa grodor är allt för lika en riktig prins! (:

Hoppas du får en fin dag, ser fram emot mer bloggande då du är väldigt duktig på att skriva!
Kram Camilla

 
Linda

Linda

11 augusti 2009 16:21

Tack så mycket :)
Ville bara skriva ner vad jag känner att han skulle få veta det att han betyder mycket för mej än och kommer alltid göra det !
Ja det är svårt just nu , men det kommer som sagt var bli lättare med tiden menh glömma kommre jag varken kunna göra eller vilja göra !

Ja jag trodde verkligen att jag hade hittat min prins , jag ville att det skulle vara han men vill ödet annat så kan man inte göra så mycket åt det , fast man skulle vilja !
Man kan jue inte ta dom och låsa in dom precis :)

Tack så mycket jätte kul för mej att höra att du gillar det jag skriver :)

Ha det så bra tjejen varma kramar !

http://lindajoohansson.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards