Direktlänk till inlägg 17 augusti 2009

Godkväll !

Av Linda Johansson - 17 augusti 2009 00:43

Jag kan inte sova (är inte ett dugg trött) , så jag hamnade här !

Finns INGA roliga folk alls ute på varken facebook eller msn !

Så då får jag roa mej här en stund istället :D

Elin gick hem för en stund sen , vi har kollat på film och snackat en massa skit !

Skönt att kunna umgås med vänner ! Det behöver man faktiskt oftare än vad man tror !

Fick reda på en sak idag , den var inte ALLT för kul precis !

Så nu vill jag ALDRIG mer se den personen !

Det spelar INGEN roll om du skulle knacka på min dörr och be på dina bara knän jag kommer ALDRIG att släppa in dej ! BARA så att du vet det !

Så nu äre bara och börja köra igen ! ;D


Ne , kanske man borde sova lite grann nu endå ?

Har börjat kunna sova MYCKET bättre nu dom senaste dagarna !

Det är JÄTTE skönt , för har man sovit dåligt en längre tid så känner kroppen av det och reagerar

Imorse sov jag till och med till 11.30 det var LÄÄÄÄNGE sen jag sov så länge nu men kroppen behövde väl det !

Så det är väl dax att sova nu också kanske :D

Så får vi se vad morgondagen har att erbjuda då !

Men det finns alltid någonting man kan hitta på , med någon :)


Godnatt sov gott !









 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards