Direktlänk till inlägg 5 november 2009

Nu har jag bestämt mej !

Av Linda Johansson - 5 november 2009 10:25

Nu har jag iaf bestämt mej för att tatuera mej igen , ska tatuera in Neas namn på handleden !

Kusin Malin har tatuerat in hennes sons namn på handleden och hon fick betala 300:- för den så det är billigt

Så jag ska ringa och beställa tid så fort mamma kommer hem så jag kan ringa ifrån en telefon !

Ludde har käkat upp sladdarna här hemma så deras hemtelefon fungerar inte ! "Drummel"

Om jag inte ska gå ner på stan och fylle på telefonen då det skulle jue vara bra det med !

Men hur som helst så ska jag iaf ringa och beställa tid nu !

Har gått och velat fram och tillbaka så länge nu men nu SKA jag göra det här ÄNTLIGEN !

Så snart HOPPAS jag sitter Neas namn på min handled märkt för livet med lill kärleken <3

Ska väl traska ut med Ludde snart också , men först blir det "Våra bästa år" missade det igår för jag valde att gå ut med Ludde istället men idag får han vänta en stund ! Skrattande

Sen ska jag väl hemåt och försöka städa lite om jag orkar idag annars tar jag väl det i morgon ska endå inte göra något speciellt i morgon så då kan man lika gärna ta en stor städning !

Ska iaf sova hemma inatt har jag bestämt mej för , jag får SLUTA upp med att vara så JÄVLA fjantig som jag är !

Ne nu börjar "Våra bästa år" bloggar kanske mer senare idag eller så bloggar jag imorgon !

PUSS&KRAM

 
 
Ingen bild

Linda-Mari

6 november 2009 08:41

Hejsan!!!
Vart ska du tatuera dig???
Eftersom det var så billigt.

 
Bloggaren

Bloggaren

6 november 2009 12:13

Jag ska göra det i Gävle men tatueringen är liten så det är igentligen inte så billigt....

http://lindajoohansson.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards