Direktlänk till inlägg 11 november 2009

Rock !

Av Linda Johansson - 11 november 2009 13:40

// Linda Johanssons blogg //

Nu känner jag att jag har hittat MIN stil , en "Linda Johansson" stil men många andras stil också !

Men en stil som passar mej bättre än alla andra stilar som man har provat !

Men det finns en stil som är JAG som jag känner mej trygg med , som jag känner mej själv i !

Och det är en "Rockiga" stilen med svart nagellack , håret fullt med spray , mycket svart och brunt runt ögonen !

Det är JAG och sen skiter jag i vad folk tycker om det

Folk har klagat förut att jag har sminkat mej mycket , men nu sminkar jag mej MYCKET mer !

Det ska vara MASSA macara , puder , mycket eyeliner och MASSA brun ögonskugga !

Och sen kläderna får man inte glömma  Skrattande

Det JAG och jag tänker INTE ändra mej för någon tycker att det är för mycket eller att jag borde se annorlunda ut !

Jag är jag så är det BARA !

Ni får ta mej för den jag är eller så kan ni dra åt helvete !

Jag får VÄLRDENS kick av att lyssna på Nickelback HELA jag spricker snart !

 
 
bästis´

bästis´

11 november 2009 18:48

Du är fin vilken stil du än har, vännen! Om du så skulle bli rå-punkare med tuppkam och allt :)

http://lindapernilla.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards