Direktlänk till inlägg 22 november 2009

Ångest !

Av Linda Johansson - 22 november 2009 20:49

Tänk att man kan ångra något så FRUKTANSVÄRT mycket som jag gör nu !

Att jag ALDRIG lär mej någongång !

Jag är för godrogen och snäll , jag är blind och dum i huvudet !

Folk varnade mej inte bara en gång utan flera gånger !

Men jag lyssnade aldrig , jag valde att tro och lita på den jag trodde var min vän , men som vanligt hade jag fel !

Nu har jag fått nog , jag ska gå min egen väg nu och det får bli utan folk som tar energi av mej och folk som gör mej ledsen och sviker mej !

Jag är värd så MYCKET mer än det !

Jag valde att lita på dej igen , för jag ville inte förlora dej jag litade på dej du sa att du ångrade dej att du inte kunde leva utan mej !

Men nu efter det här kommer jag ALDRIG lita på dej igen , det kommer inte finnas någon chans till det för , det vi hade är HELT slut nu !

Jag vill inte ha dej i mitt liv längre , för mej betyder du INGENTING nu !

Lika mycket som jag betydde för dej när du lämnade mej ensam , när du lät mej gå ensam när vad som helst kunde hända !

Jag hoppas att du är nöjd med ditt val , att du valde rätt !

För det val du gjorde , förstörde våran vänskap för ALLTID !

Så jag hoppas att du valde rätt !

För mej existerar du inte längre !



 
 
Ingen bild

Elin

22 november 2009 21:18

Hej gumman!
Finns här för dig om du behöver mig.

 
Linda

Linda

22 november 2009 21:43

Tack min älskade vän

http://lindajoohansson.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sara

22 november 2009 21:48

vad hände?

 
Linda

Linda

22 november 2009 22:18

- Sara

Ja , hon svek mej för en kille , lät mej gå helt ensam hem klockan halv 6 på morgonen när det inte fanns en kotte ute och vad som helst hade kunnat hända mej då !
Fast vi sagt att vi skulle ta sällkap för ingen skulle gå hem ensam för det var för farligt
Sen så strulade hon (somvanligt) en med kille , så hon ville hälre ligga och hålla på med honom än och följa med mej hem så jag fick gå helt ensam hem och det var ingen kort promenad precis !
Så rädd har jag nog ALDRIG varit som jag var då !

http://lindajoohansson.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sara

22 november 2009 23:02

men guuud.. Det va inte snällt!! men va det nån speciell kille som hon kände då eller var det bara ett one night stand hon träffat då lixom?tänkte om d var nån kille hon kände kunde hon ju sagt att du kunde stannat och sovit kvar där du oxå.. (ja i ett annat rum då) sådär gör man bara inte. halv 6 på morgon det är då alla psyk fall är ute. Pundaren m.m

 
Linda

Linda

22 november 2009 23:27

- Sara

Ne , jag kände mej rikigt jävla besviken och övergiven !
Ne det var ett ragg bara min kompis typ
Ja det finns JÄTTE mycket skumt folk ute på kvällarna / nätterna och så tidigt på morgonen , det var inte en själ ute känner mej så besviken på henne att hon valde bort våran 5 års vänskap för en killes skull !
Alltså betydde våran vänskap ingenting !

http://lindajoohansson.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sara

22 november 2009 23:30

men fyfan.. du klarar dig bättre utan såna personer

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards