Direktlänk till inlägg 25 november 2009

VILKET LIV !

Av Linda Johansson - 25 november 2009 16:58

Oj va roligt man har det just nu , en Hund som drygar som FAN som tar ALLA dvd fodral och springer iväg med dom så man får springa och jaga ! , & så tycker han det är kul att ta  ALLT Nea leker med !

Så Nea  blir JÄTTE arg och skriker , och Ludde han skäller !

Känns som om man vore på ett dagis med 17 barn fast det bara är en hund och en 4åring , vilken ljud nivå !

Sitter & väntar på att mamma ska komma hem snart , hon har skjussat ut mormor & handla lite & det kan ta tid kan jag lova !

Så vi hinner träffa henne innan vi ska åka hem om ett tag , för det är dagis i morgon så då är det tidig kväller som gäller !

Fick tyvärr inte tag i folket jag skulle ha pratat med idag , men jag ska ringa igen på fredag och hoppas på att dom är där då !

Annars då ? har det inte hänt så mýcket idag PRECIS lika tråkigt väder som alla dom andra senaste dagarna har varit !

 

Imorgon då ?

Ska lämna Nea på dagis 09.00 som vanligt hem och göra mej klar sen kommer Johan och hämtar mej 10.00 han frågade om jag ville följa med honom in till Valbo i morgon och kika lite grann han skulle kolla på nå kläder han ska ha i helgen när han ska gå ut !

Själv ska jag passa på att köpa ljus på IKEA när man är där inne !

Sen vet man aldrig när man kommer dit igen så jag passar på imorgon !

Så vi åker när dom öppnar så jag kommer hem igen till 14.00 när jag ska hämta Nea på dagis , så KANSKE jag hinner ringa en sväng i morgon när jag kommit hem

 

Mamma är jue snäll hon , kommer hon hem och skriker "FAN VAD DET LUKTAR VIKLÖK HÄR LINDA" nu får du sluta andas !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards