Direktlänk till inlägg 22 maj 2011

Svar !

Av Linda Johansson - 22 maj 2011 17:03

 


Svar till : Sophie


Klart vi tycker olika i mycket det gör väl många ? Till och med  dom som

bor i hop har väl olika åsikter om mycket eller hur ?

Men vi försöker iaf att lyssna på varandra men iband så blir det inte

helt okej ... båda vill så mycket och har en stark vilja !

Han har inte mej på allvar alls så därför så har jag också svårt att ta han

på allvar ... om man inte blir respekterad så är det svårt att respektera

någon också eller hur ?


Jag vänder mej till hennes pappa om det VERKLIGEN behövs !

Allt annat klarar jag själv eftersom jag är van med det ...

Men när det gäller saker som han också har något att säga till om

eller som påvärkar honom lika mycket som mej så brukar jag prata med honom men eftersom han jobbar så mycket så är det alltid svårt att få

tag i honom !


Jag motarbetar INTE honom om han inte motarbetar mej på något sätt !

Vad FAN rent ut sagt har ni fått det ifrån ?

Resten av frågorna förutom än förstår jag inte rikigt du får

försöker förklara dej bättre i nästa kommentar !


Jag har MYCKET emot att hon är tillsammans med sambon

just för att det har varit så OTROLIGT jävla jobbigt i så många år !

Jag har fått noll respekt ... Hon tar för sig för mycket

jag har till och med fått ringt till jurister för att få ett uttalande ifrån dom

så hon fattar bätte för mej lyssnar hon då rakt INTE på !

Jag VET att hon är bra med min dotter ... men vad hon säger och gör

med Nea det vet jag inte ibland skulle jag vilja vara en liten mus

och sitta  i ett hörn och lyssna när Nea är tillsammans med henne !

Jag har inte bara mina egna uppfattningar om henne

utan andras också som tycker lika dant som mej

så jag är inte ensam om att tycka kan jag säga !

Det är INTE lätt att slappna av och tycka att det är okej att låta sitt

eget barn vara tillsammans med någon som försökt tagit över

min roll som mamma ... kallat sig mamma och låst in mitt barn i en lägenhet

och vägrat släppa ut henne ... förföljt oss när vi är ute så Nea har blivit

rädd för att träffa på henne ute för att det blir alltid bråk då !

Skulle DU tycka om att ditt barn var hos en sån som gör så kanske ?


 
 
Ingen bild

Sophie

22 maj 2011 22:01

Varför gör du sådana antaganden och lägger på honom (pappan) vad han tycker och tänker?.. Att han inte tar dig på allvar tex. Om DU vill att relationen ska fungera är det väl upp till DIG att göra din del?!! Sen om du tycker han är si eller så, ja, det kan du antingen säga åt honom att "men nu tycker jag vi lyssnar på varandra och fixar det här" Men att sitta och SKYLLA på honom i bloggen!!

Du klarar dig själv eftersom du är så van med det? Men helt ärligt Linda, för vems bästa gör du det?? Din egen stolthet? För att inte verka dålig? För att du inte vill att pappan ska vara delaktig?? För det är då inte för ett barns bästa att låta bli att prata med den andra föräldern!! Eller? Menar, skulle inte du vilja att han, pappan, pratade med DIG om eran dotter? :) Jobbar är väl antagligen för att han måste göra det! Och annars kan man maila/smsa också :)

"om inte han gör så gör inte jag" Vad är det för nivå på eran relation egentligen? Alltså du verkar inte direkt vilja att det ska fungera med pappn och att ni ska vara sams! För du skyller ju bara på honom, vilket är himla trisst för din lilla dotters skull!

Jobbigt för dig, jobbigt för henne och jobbigt för en liten flicka som hamnat mitt i mellan??!! Vad hon säger och gör? Vad TROR du att hon säger och gör emot Nea? :/ Det låter inte så bra!! Vad är det du har hört om hur hon är med Nea?..
Du skriver som OM den här sambon gör riktigt dumma eller konstiga saker med din dotter som hon skulle fara illa av! Och i så fall är det alls inte bra! Men vad är det du har hört? Har tösen din sagt någonting?? För nej, då är det klart inte roligt eller bra alls! Men jag vet inte något om den där tjejen så jag kan inte uttala mig.
Jag vet bara att barnet alltid kommer i kläm när det bråkas och det är, helt ärligt, väl upp till dig som mamma om någon att vilja se till att det fungerar?? :/ Hur trisst det än låter

Ha de gött

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards