Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

Lite fler frågor !

Av Linda Johansson - 25 maj 2011 08:43

Snodde texten av en förredetta kompiss blogg så nu har ni lite mer att läsa ni som är nyfikna ;-)

 

Är du kär? Nej ... men önskar att jag vore !

Är du en sportfåne? haha snarare soffpotatis

Är du likgiltig? Kanske ibland !

Är du röksugen? Lite
Är du rik? Nej ... men vore inte helt fel !

Är du fattig? inte riktigt !

Är du trött? Lite vaknade nyss har inte vaknat till ännu !
Är du shoppingsugen? Alltid !
Är du töntig? Mycket ;-)
Är du ressugen? Nå fruktansvärt vill till nå varmt land !

Är du skolsugen? Det kan jag inte påstå !
Är du irriterad? Nej inte nu !

Är du festivalsugen? Ja
Är du alkholsugen? Nej
Är du saknad av nån? Det är jag säkert av några stycken !

Smeknamn? Har inget det är Linda som gäller !

Bästa åldern? 7-9 an tror jag

Bästa tidningen? Hänt bild och se & hör

Hur sminkar du dig? Puder , macara &  eyeliner  !

När stal du senast något? Jadu var väl kanske i 7an nångång ?

Hur många timmar sov du inatt? 7 timmar
Vilken film såg du senast? The last Exorsist

Vilken internetsida besökte du senast? Facebook och Bloggplatsen

Vad sa du senast till vem? Frågade Frejja om han kollat under sängen efter spöken igår kväll !

Vem fick du senast sms från och vad stod det? Frejja som skrev godnatt

Vad gjorde du i förrgår? Låg hemma och degade hela dagen !

Vad har du gjort idag? Ingenting än ska ut med hunden snart !

Vad ska du göra idag? Hitta nån som är sugen på att sola lite i parken

Hur många msn-kontaktetr har du? kanske en 80 st

Vilket land besökte du senast? Kommer inte ihåg !
Hur många snälla känner du? Finns några stycken !

Vad såg du senast på tv? har inte kollat på TV än !

Vad är det för märke på din dvd-spelare? herregud är inte hemma så jag kan inte kolla men säkert nå billigt skit !

Senaste köp? morötter , gurka , vattenmelon , dipp osv !

Vad har du dåligt samvete för? Ingenting !

Vad har du för skor? Det är många det !

Vad har du på dig nu? ett ljus blått linne och täcket :-)

Vilken musik har du lyssnat på idag? Ingenting än !

Skulle du säga nej till sex idag? Nej
Är du vegitarian? Nope
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Nej inte idag !

Vad heter dina kusiner? Malin , Marcus , Peter , Jessica , Sandra , Jenny , Torlife ! Sen finns det en massa som jag inte känner !

Är du feminist? Nej.
Vad drack du senast? Har inte hunnit så långt än !
Gillar du att laga mat? Om man är två så är det kul !

När sjöng du senast? Jag ljuger eller mummlar typ alltid !

Håller du det städat? Försöker och kompisarna säger det så då är det väl så

Vad gör dig lycklig? Min fina dotter , familjen , vänner , Sommar !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards