Direktlänk till inlägg 27 maj 2011

Efter regn kommer solsken ?

Av Linda Johansson - 27 maj 2011 19:56

Idag har det inte alls varit nån bra dag

! Jag har känt mej nere och lätt irriterad !

Känner fortfarande att jag rynkar på ögonbrynen ibland

och så brukar jag göra när jag är arg på något eller irriterad !

Hoppas på en bättre dag imorgon !


Regnet öser ner utanför mitt fönster ... fast igentligen är det rätt så mysigt

att krypa in i ett par mysbyxor en stor tröja och strosa runt i

medans man ser och hör regnet utanför fönsret !

Jag ÄSLKAR verkligen min lilla lägenhet ... den är så mysig och liten :-)

Den enda lägenheten jag verkligen trivs i sedan jag flyttade hemifrån

och då har jag bott på ganska många ställen !

Sen så älskar jag min säng ocskså ... efter ha sovit på en madrass på golvet

i några månader så blir man inte direkt bortskämd !

Så det bästa som finns är att krypa ner i min säng under mitt älskade duntäcke

och dra täcket enda upp till öronen :-D

 

Nea följde med mamma och pappa ut till bror i Jädefors tidigare

idag för att leka lite med sin lilla kusin Emma :-)  jag kände inte för att följa med ut dit så jag blev kvar hemma ... la mej i soffan och kollade på TV  men somnade av en stund till Jelan ringde och väckte mej :-)

Men skönt att halvsova en stund ... när jag vaknade var jag bortdomnad

i underläppen på höger sida ! Öhh ? vad fan har jag gjort ? :-)

Ringde till mamma direkt och frågade om dom var på väg hem !

Dom hämtade upp mej sen svängde vi förbi Sibylla och käkade lite !

Skulle igentligen ha stor handlat idag men jag hade verkligen ingen som helst

lust att göra det idag pga humöret och att jag är lite små deppig !

Så det får vänta tills imorgon !

Men mat i magen behövde vi ha så det blev lite snabb mat men jätte gott !

Efter maten svängde vi förbi Maxi för att kolla på en present till Elias

Neas dagiskompis / pojkvän som fyller år i morgon !

Så Nea ska dit till kl 11.00 till 14.00 men vi hittade ingenting ! blä !

Så det blir att gå upp i ottan imorgon och knata iväg till coop för att kika

där och ÖB hoppas vi hittar något där vägrar att gå ner på stan !


Senare på kvällen imorgon ska vi ha myskväll !

Nej hör och häpna jag ska INTE gå ut och supa som vissa av er tror att

jag gör varje helg jag har Nea ;-)

Kanske lika bra att skriva det idag och imorgon så ni rikigt ser vad vi ska

göra ... Eller jag kanske tar upp sprit flaskan och super mej redlös

medans Nea kollar på film ? :-D

Ja ni hör jue hur det låter ? Ungefär så låter era kommentarer

om att jag skulle dricka varje gång jag har Nea för mej !


Nej nu har jag inte tid mer er längre !

Har annat för mej tyvärr :-)

Puss och Kram !

 
 
Ingen bild

E

30 maj 2011 21:55

Känns som att du syftade på mig! De var iaf inte så jag menade! Jag menade att de händer att du går ut fast du har Nea. De tycker jag är helt fel! Njut och umgås med henne! Sätt dig ner på golvet eller vid bordet och spela spel! Snart är hon inte barn längre! Njut av tiden!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards