Direktlänk till inlägg 28 maj 2011

En helt vanlig lördag !

Av Linda Johansson - 28 maj 2011 22:09

Nea och jag slog upp ögonen runt 08.30 fast jag inte alls vela gå upp då !

Men hade inte mycket till val ... hade en del att fixa med innan

Elias kalas skulle börja kl 11.00 hade inte hittat något bra dagen före

i present så vi gjorde oss klar pappa hämtade oss och skjussade oss till ÖB

hittade en liten grej där som jag trodde han skulle tycka om :-)

åkte hem till mamma & pappa för att slå in presenten och sen vidare till

kalaste ... lämnade Nea där och följde med pappa hem till dom tills det var

dax att åka och hämta henne ... hämtade henne lite sent blev väldigt stressigt

kom dit vid 14.15 nångång men som tur var så var det fortfarane barn kvar

så Nea var inte den sista :-)

 

 pappa skjussade ner mej och Nea på stan för att kika runt lite !

var lite olika evenemang och lite olika stånd och en massa bilar att kolla på

eftersom det är stor crusing här på stan i Sandviken idag !

Gick en stund med Jenny och hennes son pontus och Camme !

Sen kom mamma och Emma ner och mötte upp oss för att gå och äta lite !

(Ute mat idag igen attans tusan)

efter maten så blev små tjejerna Emma & Nea lovad att åka lite Biuck

runt på stan en sväng ... och det tycker dom självklart är jätte roligt :-)

Efter dom åkt en sväng så tog mamma & jag med oss tjejerna

och hämtade bilen för att åka och handla lite götta till kvällen !

blev så klart godis till tjejerna och jag försökte mej på att vara nyttig

så jag köpte persikor och minivattenmelon & annanas !


När kom hem så drog jag ner på stan och mötte upp Jenny för att kika

lite på bilarna en stund ... stod där ett bra  tag och HELVET vad snygga

Amerikanare det finns man blir jue helt tokig !

efter ca 2 timmar så blev jag både trött och kall så jag gick hemåt

till mamma och tjejerna !


Har suttit i fönstret och kollat på bilarna istället man ser skit bra ut

dom åker precis nedanför :-)

så slipper man frysa det är kanon ... men tröttnade efter en stund

tjejerna ligger i sängen och ska till och sova ... själv ska jag också krypa

ner snart för det lär väl bli en väldigt tidig morgon imorgon om tjejerna

får bestämma :-)


Så mina vänner / ovänner hoppas ni har en trevlig kväll !

Godnatt & sovgott !

Puss och Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards