Direktlänk till inlägg 31 maj 2011

Svar !

Av Linda Johansson - 31 maj 2011 18:45

 


Svar till : Millie


Jag kan inte säga att dom har bra ställt ... men jag kan inte tro något

annat om man har råd att åka utomlands två gånger !

Nej jag kommer inte ta upp det med honom igen !

Jag kan inte jobba för jag har ingen utbildning !


Klart jag hyser myceket agg efter vad jag har fått varit och stått ut med

i så många år ... dom som känner mej och känner till situtationen

som varit med och är delaktiga förstår mej till 110%

vissa förstår inte ens hur jag orkar ! Det undra jag med ibland !

Klart han gör saker för Nea när hon är där ... men mest sambon då

han jobbar för det mesta så jag tycker inte att han ska ta åt sig någon ära

där utan det ska isåfall sambon göra !

Men jag litar på att hon får det hon behöver där som mat och kläder osv !


Misshandel tror jag inte , inte så !

Men om sambon har en dålig påvärkan på mitt barn så blir man jue orolig ?


Jag har ingen aning om varför hon reagerar så eftersom jag inte märkt det så

själv utan bara hört det utav nära bekant till oss !

Aaa det finns en så nära person som har märkt det här ...

vi har försökt men en del viljor är så starka ... sambon vill kanske

väl men gör det på helt fel sätt ... hon kan liksom inte acceptera att

hon måste backa lite och inte tro sig kunna ta sånt stort ansvar och sånna

stora rättigheter hon tror att hon har lika rättigheter som jag och

tösens pappa vilket jag har förklarat ett X antal gånger för henne

att så är inet fallet hon är en extra vuxen i min dotters liv hon har ett

ansvar för min dotter när hon är där , ge henne mat och se till så att hon

kommer iväg till dagis osv ... men det går inte in hon tror endå

att hon har lika stora rättigheter som vi !


Jag funderar på att ordna ett stort möte igen som vi haft tidigare

men det mötet har inte lätt till något det heller :-/

känns så meningslöst ...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards