Direktlänk till inlägg 31 maj 2011

Svar !

Av Linda Johansson - 31 maj 2011 19:11

 


Svar till : Sophie


ja jag kanske pratar lite i nattmössan men det är jue så roligt ibland

att få lite olika reaktioner ifrån er :-)

En del verkar jue ta väldigt illa upp av det jag skriver ...

Och det är jue alltid lika roligt !


KLART jag vill att dom ska vända sig till mej om det är något dom

bestämmer som rör min dotter ... då har jag mer än rätt att veta och säga

vad jag tycker om saken också !

Mer än sambon någonsin kommer att få !

Dom bestämmer när Nea ska klippas sen ringer pappan och säger att

nu ska vi klippa Nea hon behöver det ... säger jag ifrån då

så gör dom det endå ... dom lyssnar inte på att jag säger ifrån dom kör

sitt eget race ... då kan man jue undra varför dom ringer i huvudtaget ?

Det här har hänt ganska många gånger ...


hahah tro mej jag har försökt :-) för nån dag sen hade jag problem med att

Nea ville sova i min säng vilket jag anser att hon är för stor för

hon kan somna i sin säng men komma upp till mej på natten det är okej

men inte somna i min säng ... skickade ett mess till honom och frågade

om hon brukar säga att hon vill sova i deras säng också

för jag ville veta hur dom gjorde isåfall vad som sa osv

svaret jag fick var " varför skulle vi göra det ? finns ingen bra

andedning där faktiskt"

Sånt svar får man om man försöker få lite hjälp av honom !

Och det har varit fler sånna sms när jag frågat något ...

ibland får han till det som om det är jag som är dålig förälder !

Och sånt stör mej ... istället kunde han svarat att hon sover i sin säng

här jag tycker du kan säga så eller göra så eller ja något liknande

försöka hjälpa istället för att kasta skit !


Jag har gjort en jävla massa fel i mitt liv och jag har erkänt dom också

jag är inte för stolt för det precis !

 
 
Ingen bild

Sophie

31 maj 2011 19:35

Okej, klippa håret.. Inte så schysst! Men man måste ju klippa håret ibland! :) Vad gör det om dem gör det?.. Även om du så klart ska få säga när och hur!

Vad är det mer dem beslutar över huvudet på dig om Nea?? Liksom när ska dem komma till dig? När går du till pappan? För ganska många gånger har du skrivit att du aaldrig skulle gå till honom för att han är si och han är så...

Om han känner att du tycker en massa dumt om honom eller är nedlåtande mot honom kanske han reagerar dåligt i "försvar" för han är berädd att du ska vara dum, enligt honom.. ?? Jag vet ju inte hur vi pratar med varandra, men är det en konflikt blir ju gärna dialogen lite hård och inte alltid så snäll.. Vilket gör att det bara blir värre av vad man väntar sig från den andra..

:) Om man vill ha en bra dialog får ju nån börja vara schysst och sen kanske till och med tala om för den andra att "men du, vi kan vara lite trevliga mot varandra, jag ställde bara en fråga så vi kan hjälpas åt med det här som är svårt" Påminna varandra om att det är Nea det ska bli bra för och utgå därifrån, för där borde ni ju vara överens- att HON ska få det bra! :)

Ja men du är ganska bra på att skriva att han är en dålig förälder, vilket inte är snällt av någon av er att säga/visa mot den andra!! :/ Det blir ju inget bättre av att ni säger den andra är dum eller dålig! :/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards