Direktlänk till inlägg 31 maj 2011

Svar !

Av Linda Johansson - 31 maj 2011 19:22

 

Svar till : Elin


Ja men eller hur visst verkar hon väldigt intresserad av mej ? :-D

Hon kanske rent utav är besatt av mej ?

Nej vännen hon vet inte  hur jag har det hon vet INGENTING hon är

en sån där som sitter vid datorn 24/7 och kommenterar andras bloggar

för hon inte har nå annat för sig :-)

Det skulle jag kunna tro !


Tack min älskade vän du vet hur jag har fått haft det

du har varit med ett par gånger när det har varit som värst

händelsen i statsparken tex !

Du om någon vet hur jag har det och har haft det ...

Ingen annan som inte vet ska uttrycka sig ett skit !


Tack för att du finns här för mej och jag finns här för dej med

Jag saknar och älskar dej !



 
 
Ingen bild

En mamma

31 maj 2011 19:32

Måste bara säga! jag förstår inte hur du orkar svara på dessa kommentarer! :P Du verkar vara en superbra mamma och allt. Skit i idioterna som inte fattar någonting :) Du vet ju vad som rätt och fel. Ha det så bra :) Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards