Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Linda Johansson - 4 juni 2011 20:18

Igår på eftermiddagen åkte Nea hem till sin farmor för att tillbringa natten där

för lite mys och ensamtid med henne :-) själv så åkte jag till Hofors på bessmerfesten tillsammans med min kusin Malin min moster Åsa min mamma och bästa vännen Tina för att kolla när Malins kille Andreas spelade !

Han sjunger i band så dom skulle ha uppträdande där !

Hade det inte varit för att mamma skulle följa med så hade jag stannat hemma

jag var riktigt trött och gäspade säkert hela kvällen !

Men jag har aldrig varit ute med min mamma och druckit så , så jag tyckte att det skulle bli jätte kul :-)

Vi satt först hos Malin lyssnade på musik och drack och tjattrade !

Min drink blev vääälidgt omtyckt :-D

En riktig sommardrink ... som det ska vara på sommaren ... med en massa

jordgubbar i också !


Sen tog vi taxi ner på stan hoppade på bussen till Hofors och rockade loss

Han är GRYMT bra Andreas dom kommer säkert bli stora !

Det var nån jävla dryg kille / gubbe som försökte ragga på mamma

få upp henne och dansa men självklart ville inte hon han var jue för full

vem vill dansa med en full kille / gubbe liksom ?

Så hon försökte ingonera honom men han stod och hoppade framför henne

endå ... då blev jag lite smått irriterad och gav honom arga ögat

då blängde han tillbaka och sen stod vi och blängde elakt på varandra

ett bra tag innan han gömde händerna i ansikter och gick iväg :-D

Jaa det ska du ha gosse tänkte jag :-P dryg fan !

Men kul var det hela kvällen ... men jag vart trött igen när klockan började

närma sig 23.00 då smög sig tröttheten på mej igen !

Jag var pigg när vi kom hem till Malin och när vi kom till Hofors

men sen slog det till igen !

Pappa stackarn fick hämta oss mitt i natten efter 01.00 nångång kom han

Malin och Tina stannade kvar dom skulle åka med Anderas och bandet hem

jag hade fått plats jag också för Malin sa att hon hade 3 platser

Men jag valde att åka hem med pappa för jag visste inte när dom skulle åka hem hur sent det skulle bli ... och jag skulle hämta Nea tidigt dagen efter

Somnade nästan direkt när vi kom hem !


Hämtade Nes hos farmor Doris kl 12.00 vid lunch

Hämtade upp mamma så gick vi ner till bruket för det var nå slags

barnens dag där idag mellan 11.00 - 15.00

Det var hoppborg , skattjakt , ansiktsmålning , ballonger , musik ,

korv grillning  och lite sånt ... Så vi gick ner dit och har tillbringat dagen

där ifrån 12.30 till 15.00 Nea hittade en tjej som hon lekte med ett tag

så jag passade på och sola

Så nu är man lite röd på axlarna men ingenting som gör ont !

Jenny kom ner och höll oss sällskap också :-)

Sen när dom stängde så traskade vi ner emot stan till jensas grill och kök

åt lite mat och sen vidare till hemmakväll för att hyra en film åt Nea

sen vidare hem till mamma & pappa för att invänta skjuss hem :-)

Nea satte på filmen direkt när hon kom upp till dom

jag själv ... jaaa , jag somnade på soffan :-D

Helt slut efter en hel dag ute i solen ... Tur att Nea är så pass stor och snäll

att hon kan sitta och kolla på film ett tag ...


Vi kom hem för ett tag sen nu sitter Nea och kollar på film och äter lite

lördagsgodis ... själv passar jag på och bloggar så ni har något att läsa :-)

Nu ska jag skära upp vattenmelon

(Aaa jag har köpt nu två stycken faktiskt)

slänga mej i soffan jag med Nea och kolla på filmen jag med !

Bloggar säkert mer imorgon !

Puss och Kram !

Av Linda Johansson - 4 juni 2011 20:10

 


Svar till : E


Ja det var riktigt klumpigt sagt ! Man kan inte tycka att det är Okejj !

En normal människa gör inte det  !

Sen så var det J som jag har sagt för 3 gången nu som började kalla sig

för mamma till min dotter ... Och för att barnet inte ska bli förvirrat

så skulle dom ha kunnat sagt

"Nej jag är inte din mamma !  jag heter ja och så namnet"

Det är respekt för den riktiga mamman PLUS att barnet SKA veta

vem som är vem ... fast dom igentligen vet det men dom kan bli

förvirrad om man har en riktig mamma och sen så kommer det en helt

annan människa och börjar kalla sig för mamma !


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards