Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Linda Johansson - 18 juni 2011 20:23

Ber om ursäkt för dålig upptadering idag !

Jag har varken haft lust eller ork att blogga

men slänger in ett snabbt inlägg nu har igentligen ingen lust att blogga nu heller

men gör det för eran skull så ni har något att läsa ;-)

Ni har säkert saknat mej en massa ! :-D

 

Nea och jag spenderar natten hos mamma & pappa

vi brukar ofta på lördagar när Nea är hemma åka över till

mamma & pappa för lite god mat tillsammans och myskväll

med film och godis och sova över !

Så blir det ikväll också !

Var lite små sugen på alkohol där ett tag men sen när folk började fråga

så kände jag mej inte lika sugen längre !

Jag är hellre hemma med min busfia

festandet hinner jag med sen när Nea är borta .. det är inte prio ett för mej !


Mamma och Nea sitter i köket och pysslar med något

tror det är målafärger av nå slag dom gör olika motiv av

jag passar på att blogga lite och få en liten egen tid en liten stund !

Nea är sjukt mammig nu för tiden det är BARA jag som duger !

Så hon är väldigt duktig på att hänga mej i kjolen (som man brukar säga)

tänkte att Nea kunde sova här själv inatt för jag var mer sugen på att sova

hemma (Att sova på en 2sits soffa är ingen höjdare direkt)

Jag vill sova i min säng ... men det gick hon inte med på så jag var fick stanna !

Nej nu lämnar jag er tyvärr !

Bloggar mer imorgon om jag har mer energi då !

Puss och Kram !

 

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards