Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Linda Johansson - 17 juni 2011 13:03

Namn:Linda Maria Irené Johansson

Piercingar: tungan och öronen !

Tatueringar: 2 st

Längd: 1.70 ca

Skostorlek: 39-40

Hårfärg: mörkbrun

Fräknar: Nej

Motto: Ta hant om dina nära och kära , en dag kan det vara försent !

Kär? Nej men vill bli !

Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej

Tycker du att du är attraktiv? ibland :-)

Dricker du? ja

Röker du? ja

Vilket schampo använder du? Dave

Vilken parfym använder du? Backham

Vad är du rädd för? Trollsländor , mörker , höjder

Gillar du att tvätta? Absolut inte !

Gillar du berg- och dalbanor? Klart !

 

Senaste...

Filmen du hyrde? The last exorsist , little fockers 3 !

Filmen du köpte? det var länge sen så kommer inte ihåg !

Låten du hörde: Sara Löfgren - När ingen vet

Låten du laddade ner? Laddar inte ner lyssnar på Spotify eller youtube !

Personen du ringde? Jenny

Personen som ringde dig? Mamma tror jag ?

TV-program du såg?  "Våra bästa år"

Person du tänkte på? ;-D

 

 

Favorit...

Låt: Sara löfgren - när ingen vet

Sak att göra: Njuta av sommaren och sommarjobba !

Sport: Är ointressant !

Dryck: Cola eller vatten !

Kläder: mysbyxor eller leegins !

Film: ?

Bil: ?

Serie: vampire diaries , våra bästa år 

 


Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? ja

Gråtit över en flicka? Nej

Ljugit för någon? ja
Varit i slagsmål? Ja några gånger !

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? ja

 

 

Antal...

Gånger du varit kär? 2 gånger

Gånger ditt hjärta brustit? 2 där också

Hjärtan brustet på grund av dig? Det har jag ingen koll på !

Tjejer du kysst? Ett gäng

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med?

Angelica (Jelan)

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Aldrig

 

 

Senaste...

Boken du läste? Vem ska ta hant om min mamma

Personen du fick e-mail av? Vet inte !

Personen du fick brev av? brev ? räknas SMS ?

Personen du fick sms av? Frejja

Gången hela din familj åt middag tillsammans? minns inte !

Saken du köpte? Se och hör (Tidning)
Vad har du gjort idag? typ ingenting !

Var det kul? Inte ett dugg !

Brukar du svära mycket? för ofta !

När stiger du upp på morgonen? Olika försöker gå upp i tid !

Vad har du på dig? En svart mysdress

Vad ska du göra ikväll? ha myskväll med Nea

Vad är du allergisk mot? Folk som är idioter och tror sig vet allt !

Var har du ont? Ingenstans just nu !

Använder du hårspray? varje dag!

Kan du stå på händer? haha nej det kan jag inte  det skulle bara se roligt ut

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan

Salt eller socker? Socker !

Gillar du ketchup? Love it !

Var du glad igår? Det är jag alltid när jag har lill hjärtat hemma !

Vad dansar du till? allt !

Stockholm är... ? En stressig stad !

Göteborg är... ? En fin stad !

Kan du sjunga? Kan jue inbilla mej det !

Spaghetti eller makaroner? Makaroner

Land du vill besöka? Det är många !

 


 

Av Linda Johansson - 17 juni 2011 08:11

Huh ! Trött som bara den .... gick upp kl 07.00 när klockan ringde !

Trött och seg masade jag mej upp ur sängen !

Hade mer än gärna legat kvar och kramats med lill hjärtat en stund

men ska man lära sig att gå upp i tid så ska man !



Nea och jag ska snart traska ner emot skolan där väntar väl Neas pappa

på oss han vill också vara med och lämna och det är klart

det hade jag också velat om Nea hade varit hos honom och inte hos mej

vi är jue föräldrar båda två :-)



Tänkte slänga in ett snabbt inlägg så ni har något att läsa

och fördriva morgonen med medans ni dricker erat morgon kaffe

roligare och mer intressant att läsa min blogg än att läsa tidningen

det händer lite mer i min blogg än i tidningen ;-)

Nu ska vi sätta på oss skorna och traska neråt

tur att man har så pass nära tar väl ungefär 5 min att gå knappt


Ha en bra dag och håll tummarna för bra väder !

Puss och Kram !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards