Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Linda Johansson - 15 juni 2011 21:21

 1. Vad tycker ni om min blogg ?

2.är det något som jag kan ändra på tex mer eller mindre bilder , mer text  ?

3. Vad skulle DU vilja att jag skrev i min blogg ?

4. Något du inte gillar med min blogg ?

Av Linda Johansson - 15 juni 2011 21:03

JÄVLA oflyt idag kan man säga !

Det blev inte alls som vi tänk och planerat idag !

ganska besviken faktiskt !

Hade planerat en dag på Leklandet i Gävle , men då skulle dom tydligen gå

i konkurs och stängde kl 14.00 idag och då var klockan nästan 13.00 !

Så det var absolut ingen idé att åka dit !

Både jag och Nea hade sätt fram emot att åka dit var så länge sen vi var där !

Men vi fick gått och väl stanna hemma !

Så tyvärr så kan jag inte bjuda på nå bilder eller något annat därifrån !


 


Nea sover ... imorgon är det skola som gäller lämnar av henne där kl 08.30

går hem och hämtar henne igen 11.00

(Hade fått en kommentar om vilken skola hon ska börja på , tyvärr så berättar jag det inte här i min blogg efter som att det finns för många skumma typer där ute)

Men jag kan säga att det är en liten skola som påminner om ett dagis !

Och fröknarna verkar jätte snälla och góa !

Så jag tror absolut att Nea kommer att trivas där :-)

Det är en lugn och trygg skola det intrycket har jag fått utav den iaf !



Nu ska jag slänga mej framför TVn och kolla på en film som börjat på 6an

en Thriller vet inte om den är nå bra men det är värt ett försök :-)

Så har jag faktiskt köp vattenmelon idag ! Wiiie !

Sjukt nöjd ! Så jag ska trycka i mej en massa vattenmelon och kolla på TV


 


Puss och Kram !

Av Linda Johansson - 15 juni 2011 09:32

När ingen vet när ingen ser din ensamhet
När ingen anar vad som sker, när ingen vet
När ingen håller dig hårt då är det kallt
Det är tomt när ingen vet

Du känner dig helt transparant
Sliten och grå sådär ointressant
Tänk om dom visste hur det var
Att stå där ensam kvar

Av Linda Johansson - 15 juni 2011 09:11

Klockan ringde 07.00 imorse ! BLÄ ! Jag var vansinnigt trött ! Jag är absolut inte van att gå upp före 09.00 Okej nu ljög jag 08.00 är tidigast när Nea går på dagis ! Annars är det absolut inte tidigare än 09.00 !

Men gud så skönt det är nu att ha gått upp tidigt och gjort sig klar !

Ser faktiskt fram emot att börja jobba och gå upp tidigt !

Jag behöver ha ett liv ! :-D


 

Idag är det inskolning för Nea ! Jag är så OTROLIGT stolt över henne !

Min stora tjej !

Känns som om det var nyss hon började dagis !

Tänk vad åren går fort ... snart är hon tonåring och allt vad det tillhör !

Jag tror att jag var mer glad och nervös än Nea var när vi började gå

emot skolan :-)

Efter lite påskrivna papper för föräldrarna så skickade barnen hem oss !

Dom kunde klara sig själva tyckte dom :-)

Det jag fick höra av Nea var

"Mamma du kan också gå om du vill"

Jag som är sån hönsmamma och lite orolig att hon ångrar sig frågade

"Är det helt säkert det då?"

Tuff liten tjej svarar

"Jaaaa mamma gå nu du får inte vara kvar här!"

hahaha som att man kände sig välkommen då :-D

Men jag blev faktiskt glad att hon skickade hem mej ... Det visar att hon

klarar sig själv hon mognar och växer med det !


 


Så till kl 11.00 ska jag gå tillbaka och hämta hem min stora tjej :-)

Då ska vi hem äta lite och hämta lill Johanna så bär det av till Gävle !

Kommer bli JÄTTE roligt !

Vad vi ska göra vill jag inte skriva här nu pga orsak !  ... men jag skriver mer om det ikväll det lovar jag !

Synd att det ska behöva vara så men tyvärr så är det så !


 


Hörs senare sötnosar !

Puss och Kram !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards