Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Linda Johansson - 27 juni 2011 21:52

Hejj mina kära bloggläsare tro inte att jag har glömt bort er ! :-)


men jag har haft fullt upp ifrån morgon till nu typ !

'Det gick jätte bra första dagen på jobbet idag iaf ... tack Camme för hjälpen :-)

Men fan vad svårt det kommer att bli när mamma går hem sen !

jag är skit dålig på namn men som tur är så har jag Camme !

Det här blir bara ett snabbt inlägg ikväll ledsen men jag är SKIT trött så har

jag huvudvärk !


Efter jobbet kom mamma & pappa och hämtade mej så åkte vi in till Valbo !

Förbi skoaffären först men jag hittade inge skor den här gången !

Får bli bästa månad istället :-)

Sen vidare emot IKEA för att stoppa lite i magen (Åt jätte dåligt på lunchen)

Sen in till själva köpis för att shoppa loss lite grann så klart :-)

Vem älskar inte att shoppa liksom ? :-)


  


fick med mej hem :


Ett par Leegins 129:- (Skohuset)

En blommig topp 69:- (b-young)

En grå kort kofta 74:- (Cubus)

En gulvit randig tjock tröja 125:- (Cubus)


Jätte nöjd med grejerna :-)

Nu väntar jag bara på mina gulliga stövlar och mina percingar

Sen får det vara färigshoppat den här månaden ...

Men nästa månad när lönen kommer då blir det Valbo /Gävle direkt

och shoppa loss som bara den !

Längtar !

Nu mina kära vänner / ovänner ska jag krypa ner i sängen och kolla på

TV tills jag somnar och det lär inte dröja speciellt länge

Klockan ringer 05.30 imorgon bitti igen !

Puss Och Kram !

Av Linda Johansson - 27 juni 2011 06:48

Puh ! Det borde vara olagligt att gå upp före 08.00  min klocka ringde 05.30

idag ... det gick bra att komma upp faktiskt , upp kommer jag alltid ... men trött som ett as brukar jag vara men jag är ganska förvånadsvärt pigg just nu ... men tröttheten kommer väl senare kanske !


Tänket passa på att slänga in ett inlägg åt er innan jag sticker iväg till jobbet

första dagen idag ... är faktiskt ganska nervös ... om inte annat så blir jag

det senare efter lunch när mamma åker hem och jag blir ensam kvar !

Förstår inte att dom inte lägger upp det så att jag får gå med någon annan

när mamma slutar ? Iaf första veckan !

Men det finns säkert någon som kan visa mej om jag inte vet !


Sitter och väntar på att mamma ska bli klar ... jag är seg men hon slår

nog ALLA rekord tror jag ! :-)

Sen åker vi iväg känns skönt att det är mamma som jag ska gå för denna sommar ... då får man göra fel utan att skämmas och om jag inte klarar

allt så har hon överseende med det också och blir inte arg för det !


Ne mina vänner / Ovänner ... Ni får ha en bra dag idag ute i solen

(Ni som inte jobbar)

Slänger in ett inlägg senare när jag slutar eller ikväll om hur det gick för mig !

Puss och Kram !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards