Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Linda Johansson - 29 juni 2011 20:19

Nu är det kväller igen ... ögonen känns väldigt tunga nu ... ! Jag tänkte hoppa in i duschen och krypa ner sen och kolla på TV innan jag somnar det får bli

tidig kväller ikväll känner jag !

Bara torsdag och fredag kvar nu den här veckan !

Sen har jag gjort en hel vecka :-)

Jag kan verkligen säga att jag längtar till helgen så man får sova ut lite

Men plikten slutar inte för det utan då ska jag boka tvättstuga

Men jag ska ta mej tid att åka in till Ockelbo marknaden till helgen iaf

åka in och kika lite ... brukar alltid vara samma sak ... men remmar

ska jag ha med mej hem iaf det köper jag varje år :-)

Får se om man tar nån liten grogg eller något till helgen isåfall blir det på

Lördag när man har lite mer ork för på Fredag när jag slutar

ska jag lägga mej och vila en stund när man kan så man orkar vara vaken

lite längre på kvällen !


Ne nu svamlar jag en massa om ointressanta saker !

Men ni tycker säkert att det är intressant eftersom ALLT med mej verkar

vara intresasnt :-D

Men tyvärr så kan jag inte roa er mer nu utan nu blir det en snabb dusch

och sen sängen kommer nog somna nästan direkt !

Hörs imorgon !

Puss och Kram !

Av Linda Johansson - 29 juni 2011 18:22

Än att krypa upp i soffan och kolla på film och käka daim och Brio godis som jag köpte på vägen hem ifrån jobbet :-)

Det har gått jätte bra på jobbet idag också men stressigt när jag slutade

skulle på möte direkt efter jobbet så mamma var snäll och hämtade

mej på jobbet idag annars åker jag ner med henne på morgonen

och går hem när jag slutar eftersom mamma jobbar halvtid !

Komma ihåg att stänga av datorn plocka reda på skrivbordet

släcka , stänga av fläkten , låsa !

Så det vart lite stressigt men mötet gick bra !

Tog en sväng upp till Högbo med mamma & pappa efter mötet och åt lite glass

kom hem nyss tänkte slänga in ett inlägg åt er

så ni har något att göra ;-)

Nu ska jag krypa upp i soffan och knöla i mej götta och se en film !

Hade gärna velat vara ute nu suttit på nån uteservering och dricka nån

cider eller öl men det går inte jag jobbar imorgon !

Men jag är nöjd med godis och film faktiskt !


   


Jag saknar min lilla skrutt unge så jävla mycket nu !

Men det dröjer ett tag till innan hon kommer hem till mej :-(

Bara att hålla ut jobba så dagarna går fortare !


 


Hörs kanske senare !

Puss och Kram !

Av Linda Johansson - 29 juni 2011 11:10

Sitter på jobbet i värmen och håller på att dö ! Idag är jag nå fruktansvärt trött !

Men bara att kämpa på :-)

Väntar på att klockan ska bli 11.30 så man får gå och käka lite !

Nå solning efter maten blir det nog inte idag utan det blir nog att leta ett

ställe i skuggan annars lär man väl flyta fram !

Hoppas ni har en bra dag !

Hörs lite senare !

Puss och Kram !


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards