Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Linda Johansson - 6 juni 2011 22:44

Det blev varken nå stödvila eller nå städning idag ! Utan Sandra ringde  och frågade om jag ville följa med till Högbo och spela vollyboll med henne , peter , Johan , Martin och lite fler folk !

Var väl lite osäker först eftersom jag var så trött ... men jag haka på endå

kul att komma ut lite :-) Frejja hämtade upp mej hemma hos mej så hämtade vi Ludde (hunden) hos mamma & pappa han fick också följa med :-)

Så åkte vi till Högbo ... Frejja stannade en stund alltid trevligt :-)

Så jag åkte hem med Peter och kom nyss hem !

Nu ska jag ta en kvällsmacka och krypa ner i sängen !

Puss och Kram !

Av Linda Johansson - 6 juni 2011 16:15

Juni , Juli , Agusti

 för vindarna är varma då ! ♥ 


 


Man kan inte begära mer än en varm och solig sommar !

Men självklart sitter jag inne !

Men skönt är det också !

Är ganska trött och funderar på att ta en liten stödvila framför TVn !

Tror det får bli så !


Saknar mitt hjärta ♥ nå enormt

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards