Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Linda Johansson - 16 juni 2011 21:57

 


Svar till : haha


hehe kul att du tycker det är så roligt att du kan stanna hela natten :-)

eller aa just ja du hade jue inget liv så vad ska du ha bråttom iväg till ?

Ja men kul att någon kommenterar iaf då ;-)

fast jag har mellan 500-700 läsare i månaden !

Konstigt att det bara är du som kommenterar då ... fast vad jag har sätt

så är det många andra som kommenterar också ...

Men jag förstår om du vill känna dej speciell för mej det gör inget vännen

Klart du inte vill dela med dej av mej till andra liksom :-D

Så vi glömmer alla andras kommentarer så ser vi bara dina

känns det bra då ? :-D



Av Linda Johansson - 16 juni 2011 21:52

 

Svar till : haha


Ne det har du jue rätt i jag kan inte klockan inte ett dugg ;-)

hehe va kul att du har roligt det har jag med :-D

varför inte adda mej på msn så kan vi fortsätta prata där jag menar

du verkar jue inte vilja sluta prata med mej för du tycker att jag är sååå

bra och du är så besatt av mej :-D


Av Linda Johansson - 16 juni 2011 21:48

 

Svar till : haha


Nämen oj  två kommentarer på raken det var inte dåligt ;-)

Jag förstår om du tycker att det är kul att sitta och skriva med mej

jag menar vem skulle inte tycka att det är kul liksom ? :-D


Av Linda Johansson - 16 juni 2011 21:40

 


Svar till : haha


hehe ja lilla vän jag tror inte du har fattat syftet med en blogg ;-)

Du klagar liiiite väl mycket för att vara så besatt av mej  och det jag skriver i min blogg ...  du sa att du skulle gå och göra något annat ... hur länge var du borta innan du började kommentera igen ? 5 min max ;-) men jag förstår du

måste äta och gå på toa också glöm inte det min blogg finns kvar vännen !


Av Linda Johansson - 16 juni 2011 21:27

 


Svar till : haha


nämen hej igen :-D kunde du inte slita dej ifrån lilla mej ? ;-)

hihi vad jag känner mej älskad !


Du kalla mej inte dum ! när det var DU som tog upp just prostitution

sen så antydde du att jag inte visste var det var !

Och kallade mej dum ... då sa jag att jag inte var lika smart som dej

och frågade dej hur du kunde vara så smart !

då antydde du att jag BÖR gå i skolan för det har du gjort ...

Om du nu har gått i skolan så BÖR du se samanhanget i det här ?!

Pucko !


Av Linda Johansson - 16 juni 2011 21:07

hehe ... ikväll har jag roat mej med att svara på lite kommentarer ifrån er ;-)

En som kallar sig "haha" var nog mest rolig !

slänger ur sig en massa kommentarer och inte vågar stå för vem hon är

det är jue lite skrattretande :-)

Speciellt när hon antydde att jag bör ligga med någon för jag är så jävla grinig ;-)

Jag tycker verkligen om att få kommentarer ifrån er

Ni tror säkert att jag sitter och gråter och tycker synd om mig själv

och funderar på att ta livet av mig för ni är så elaka emot mig :-D

Men jag tycker att det är väldigt underhållande faktiskt !

Och med era kommentarer så hamnar jag bland topplistan på flest

kommentarer det tackar jag för ;-)

Alltid kul att ligga på topp ;-D

Och tack "haha" för att du gjorde min kväll fick mej ett gott skratt idag också !



Idag hade jag båda tjejerna med mej Nea och lill Johanna !

Vi var ner till statsparken till drömfabriken och kollade på Jappz  !

Jappz är utvecklingstörda människor som bildat ett band ihop

dom sjunger , dansar och spelar olika intrument !

Och uppträder för publik !

Och jag bara ÄLSKAR dom ... när jag får min utbildning så är det sånna

goa underbara människor jag SKA jobba med , dom ligger mej väldigt

varmt om hjärtat !

Speciellt en liten gubbe där är min absoluta favorit !

Han ska alltid skaka hand och kramas när jag kommer ... han känner igen mej

eftersom jag brukar vara där varje år !

Även fast dom sjunger samma låtar varje år i princip så måste jag gå och

kolla på dom varje år :-)

När dom står på scen och sjunger så kan man inte låta bli att le och sjunga med

och gärna dansa med i takten !


 

 

Efter vi kollat på Jappz tog jag med mej tjejerna till en lekpark

utanför mamma & pappa så dom fick leka av sig lite !

Efter ungefär 2 timmar så kom Johannas mamma och hämtade henne !

Jag mamma och Nea svängde förbi Sibylla och käkade lite innan mamma

skjussade hem oss ... jag provade nån kyckling burgare med curry sås

så nu luktar hela jag curry känns det som BLÄ   

Nea sover och jag ska slänga mej i soffan och trycka i mej lite

GB glass krossad choklad min absolut favorit !


 


Innan det är dax för mej att krypa ner i min underbara säng också !

Funderar på att ställa klockan på 06.30 imorgon

fast Nea inte börjar skolan förens 08.30 men det är skönt att gå upp i tid

plus att jag snart börjar jobba och då behöver jag nog gå upp 05.30

för att hinnas göra mej klar stoppa något i magen och sen hojja iväg till jobbet !

Ser fram emot att börja jobba !


//


Bjuder på lite bilder på mej själv är jag inte snäll ?

Fast jag inte har fått K****a ? ;-D mohahha !


     


Puss och Kram !


Av Linda Johansson - 16 juni 2011 20:30

 


Svar till : haha



Jaaaha är det så det är ? Du fick alltså lära dej om prostitution i din skola ?

hm vad konstigt vad är det för skola där man lär sig sånt ? :-D


Av Linda Johansson - 16 juni 2011 20:11

 


Svar till : haha


Attans då jag känner mej verkligen ägd av dej :-D

Ändå så är det du som helt plötsligt ska gå ?

Och sen så svarade du inte på min fråga ens :-(

Jag frågade jue hur du kunde vara så smart ? Men det hade du tydligen

inget svar på ;-) höhöh !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards