Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Linda Johansson - 5 juni 2011 23:22

Nea och jag har haft en  massa fantastiska dagar tillsammans

Vi har varit i Högbo

lekt i lekparker , Nea har lekt nästan varje dag med någon kompis !

Så man kan säga att dom här dagarna hon har varit hemma så har vi gjort

något så gott som varje dag :-)

Har blivit en massa utflykter grilling i Högbo med lång promenad

Picknick i statsparken

Ansiktsmålning , skattjakt , hoppborg m.m

Sena sommarkvällar med grillning och trevligt sällskap :-)

Glass på stan , cykelturer och mysiga myskvällar


Tänkte bjuda på lite bilder ifrån veckan som varit finns en del

men eftersom mitt internet inte vill som jag och är så otroligt segt så

får ni nöja er med några stycken :-)


Nea vid vattnet i Högbo ♥

  


Nea och Emma på väg till statsparken för lite lek och  picknick !

 

Nea som fjäril

 

Mor och dotter i Högbo vid vattnet

 

Nea i Högbo vid grillplatsen ♥


Lilla andhuset mitt i sjön i Högbo     

Emma och Nea


 Finis hunden ♥    

Nea i lekparken utanför mamma & pappa !

 

Högbo !

 

Korvgrillning i Högbo Nea myser i solen

 

Efter korvgrillning och en promenad runt sjön i Högbo så var det

gott med lite glass :-)  

Av Linda Johansson - 5 juni 2011 10:29

Det känns att det är Söndag idag ! Nea och jag är trötta båda två ! Vi ligger fortfarande under täckerna i soffan och kollar på en barnfilm som går på TVn !

Det fick bli så att vi åt frukost framför TVn idag ! Ibland får man göra så !

Får se om solen vill kika fram under dagen ... Hade tänkt en dag i Högbo men det får vi se hur det blir med det ... Inte om det ska fotrsätta vara mulet och halvt som halvt kallt !


Nej nu ska jag fortsätta kolla på filmen med Nea

Krypa upp och bara ha det bra tillsammans !

Det kan inte bli bättre än så :-)

Bloggar säkert mer senare idag ! Håll ut tills dess :-)

Puss Och Kram !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards