Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Linda Johansson - 26 juni 2011 19:52

Gaah ! fan va trött jag är ... brukar inte vara så här trött en Söndag ... men det kan jue förklara saken lite med att jag börjar jobba

 imorgon och 7 veckor framåt !

Så imorgon ringer min klocka 05.30 och inte en minut tidigare !

Kommer vara död endå !

Men det ska bli kul att börja jobba få lite rutin på mitt liv ett tag :-)

Sen får jag jue jobba med mamma också så det är ett stort plus  !


Blev inget besök hos Angelica (Jelan) idag jag är alldels för trött känner jag !

jag ska slänga mej i soffan strax och kolla på "Solsidan" med mamma !

Det är repris men det är bra endå !

Sen har jag lovat mamma att ta ut Ludde (Hunden) en sväng till ikväll !

Efter det blir det en varm dusch och sängen direkt !

Så får ni önska mej lycka till imorgon ... efter 12.00 blir jag helt ensam

och ska klara av att hitta överallt och se till så att posten kommer dit den ska !

Så det blir en stor utmaning !

Hörs imorgon !

Puss och Kram !

Av Linda Johansson - 26 juni 2011 14:26

Lovade er en videoblogg för dålig upptadering igår ... sorry för att jag tappar lite ord ibland !



 

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards