Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Linda Johansson - 14 juni 2011 13:44

 


Svar till : Elin


Tack gumman :-) jag bryr mej inte så mycket om vad hon skriver !

Hon är jue en sån där som "tror" att hon vet hur situationen ser ut !

Vilket hon säkert inte har en aning om !

Sen så vågar hon inte ens stå för vem hon är för hon är så jävla feg :-D

stor i käften kan hon vara men att stå för vem hon är och vad hon tycker

det vågar hon tydligen inte !

Det tycker jag är väldigt patetiskt :-)

Men så är det jue med många ... dom har många åsikter om saker och ting

men när det väl gäller så vågar dom inte berätta vem dom är !

Så därför tar jag inte åt mej ett skit vad hon säger ... !

Och du vet hur jag har haft ... och att jag kan anmäla henne också iaf för

trakassiering varje dag ! :-)

 

Puss och Kram !


Av Linda Johansson - 14 juni 2011 10:13

Det blev inget dagis för Nea idag ... hon blir ledig hela veckan ut !

Imorgon är det inskolning på skolan så hon hade bara fått gått idag endå !

Vi slog väl upp ögonen runt 09.00

det är väldigt sent !

Jag MÅSTE börja gå upp tidigare på morgonen nu

 om jag ska kunna börja jobba

jag har gått hemma allt för länge nu känner jag ... och har kunnat sovit

till minst 10.00 men nu är det snart slut på det !

Jag kommer behöva gå upp runt 05.30 och jag vet

 INTE hur jag ska klara det !

Men samtidigt så känner jag att det ska bli skönt att gå upp i tid och göra

nån nytta på dagarna och samtidigt tjäna pengar !

Så på något sätt kommer jag att klara det fast det kommer bli svårt den första veckan ...



Nea och jag har legat och kollat på "Sommarlov" på barnkanalen !

fan va länge sen man hade just sommarlov !

Man åkte på en massa olika läger ... man åkte ut och bada med kompisar

och bara hade det bra ! Utan krav och måsten !

Man kunde njuta av sommaren på ett annat sätt än man kan göra idag !

Jag har sommarjobbat i 4 år det blir det 5e årer i år !

Visst jag är ledig året om annars ... men det är endå på sommaren men vill

ha ledigt ... jag jobbar absolut hellre mer än gärna alla årstider utom

sommaren ... men jag är glad att jag har ett sommarjobb iaf !

Det är inte många som har det ... eller som orkar sommarjobba !


Idag vet jag inte vad vi ska hitta på ... jag ska ringa Neas skola och ta reda på

tiden för inskolning till veckan !

Men först lite frukost för mej och Nea nu !

Puss och Kram !

Av Linda Johansson - 14 juni 2011 10:08

 


Svar till : Anonym


Ja det är bara för henne att anmäla mej det :-)

Hon kommer inte komma nånstans med det endå !

Det skulle bara vara bra om hon gjorde det faktiskt ... så kan jag visa upp mitt !

Så hon skulle bara göra mej en tjänst om hon gjorde det !


Sen så finns det jue sånna fega stackare som du som inte vågar stå för

vem du är men du har en stor käft och tycker mycket :-)

Du skulle inte ens våga berätta vem du är

det tycker jag är väldigt patetiskt:-D

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards