Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Linda Johansson - 30 juni 2011 17:50

Relativt pigg nu faktiskt men tröttheten kommer väl om ett tag !

Idag har det varit en riktig slapp dag på jobbet !

Det blir mindre och mindre post eftersom många går på semester

nästa vecka och veckan därpå kommer det inte finnas mycke alls !

Jag hoppas att jag får göra lite annat istället så dagarna inte går så segt !


Idag har vi iaf varit ut till en "Jobbar kompis" stuga tjej gänget och

ätit mat som vi beställt (Dom brukar göra så varje sommar)

innan alla går på semester !

En del badade för vi var vid hennes stuga direkt vid vattnet !

Jätte mysig litet ställe där hade jag lätt kunna bo !

Satt ute vid vattnet och åt mat och tjattrade och badade !


 


Jag däremot badade bara fötterna på bryggan !

Jag hade inge badkläder på mig sen skulle jag tillbaka till jobbet efter det !

Men mysigt var det !

Tillbaka på jobbet gick det rätt fort innan jag gick hem !

Blev som sagt var ca 10 min övertid idag !

Men så kan det bli ibland !


Sitter och väntar på mamma & pappa som är ute och åker lite !

Får se om vi ska iväg och handla lite sen !

Sen blir det som vanligt en dusch och sen sängen för att orka upp imorgon !

Men imorgon är det helg iaf så när jag slutar jobbet så kommer jag

försöka gå hem och vila nån timme för att orka vara vaken lite senare på kvällen !

Så till helgen kommer det hända lite mer skojj inte bara sova , jobba äta , sova

men jag trivs som jag sagt på jobbet !

Hoppas jag får komma tillbaka nästa år också !

Hörs lite senare kanske !

Puss och Kram !

Av Linda Johansson - 30 juni 2011 16:58

Kom nyss hem ufrån jobbet blev lite övertid idag ! Nu ska jag slänga mej i soffan och kolla på TV och trycka i mej en massa Jordgubbar



   Vi hörs senare !

Puss och kram !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards