Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Linda Johansson - 22 juni 2011 20:45

Usch ! Nu är jag trött ... Jag vill bara krypa ner i sängen och sova nu faktiskt !

Dom senaste veckorna så har det blivit sena kvällar för mej och tidiga mornar

och det känns nu kan jag säga !


  


Nea har precis lagt sig nu ligger hon och lyssnar på ljudsaga !

Hoppas hon somnar ganska snart så jag också får gå och lägga mej !

Tills des så blir det soffan för min del !

Vi hörs imorgon !

Puss och Kram !

Av Linda Johansson - 22 juni 2011 17:30

Det vart en tripp till Högbo idag vädret har hållt i sig :-)

 Det tackar vi för !


Väntar på morfar/farfar på väg till Högbo !

 

Först mata och klappa djuren så klart !


     



Sen lite bus och lek i lekparken !

 

   

 

Efter blev vi lite glass och fika sugna och stannade till vid

Kvanen och åt glass jag provade på en jordgubbs Cheesecake

Enormt god !

 

  

Av Linda Johansson - 22 juni 2011 12:13



Nea ville också presentera sig så hon gjorde också en liten Video till er :-) 



 


Passade på att knäppa ett mor & dotter kort !


  

Av Linda Johansson - 22 juni 2011 10:12

Godmorgon ! (Eller nå)


Nea ligger fortfarande i sängen hon har slappat heela morgonen och vägrar

att komma upp får inte i henne nån frukost heller !

Hmm ... hon säger att hon är förkyld (Sjuk) men jag tror nog att det är mer

att hon är trött idag ... Det blev lite sent igår tror hon somnade runt

22.40 ungefär så inte konstigt att hon är trött !

Själv är jag rätt så pigg jag var trött imorse eftersom det blev ganska sent

innan jag somnade igår kväll så vaknade Nea vid 08.30


Vad vi ska göra idag vet jag inte rikigt det beror på vädret !

Hade ett förslag till mamma om man skulle ta en dag i Högbo med tjejerna

Emma & Nea ... men det beror på om vädret håller i sig för just nu är

det sol och det är varmt ute ... men det kan jue hinna ändra sig under dagen !

Sen beror det på när Nea behagar att komma upp :-)

Jag tror nog att det får bli brunch idag !


Bloggar mer senare kanske slänger in en Videoblogg också !

Puss och Kram !


Av Linda Johansson - 22 juni 2011 08:42

 


Svar till : Thilda


Oj förlåt mej ... jag vet att det var en som svarade  iaf :-)

tack så mycket för det ...Och kul att du gillade det

Hade hoppats på att fler skulle svara och säga vad dom tycker

men jag kör på Videobloggning endå för jag tycker det är lättare ibland

att videoblogga än att skriva speciellt när man har brottom :-)


Ha en bra dag :-)

Av Linda Johansson - 22 juni 2011 00:25

Ligger i sängen och ska till och sova nu har pratat med Jelan lite i telefonen om allt mellan himmel och jord! Skönt att prata av sig lite :) Nu ska jag sova om det går, jag har en dryg jävla fluga som flyger runt här så den lär väl inte låta mej vara inatt! Puss och Kram

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards