Direktlänk till inlägg 28 mars 2012

Sabla otur ! (Som vanligt)

Av Linda Johansson - 28 mars 2012 15:57

Usch vad irriterad jag har varit idag ... mamma hämtade mej för att skjussa mej till skolan (det regnade ute idag) man kan inte cykla då ;-P tycker det är så fruktansvärt onödigt att åka till skolan för timme på datakunskapen som jag tycker är så OTROLIGT jävla tråkig ! Men jag ligger efter ganska rejält och det har mycket med att göra att jag tycker det är ett sånt tråkigt ämne och förstår inte vad man ska med det till inom vården liksom ? Hmm

Men jag åkte iväg endå för jag måste jue ... kommer dit ska logga in med min inloggning som alla elever får när dom börjar på CVL för att kunna komma in och skicka in uppgifter till lärarna och hålla koll på vad som ska in osv !

Jag har haft samma inloggning (Andvändarnamn , lösenord) sen jag började och jag kan det in och utantill !

Men jag kom inte in ... jag tappade räkningen på hur många gånger jag försökte logga in och så bör jag datorer tre gånger men ingenting hjälpte ... plus att läraren försökte hjälpa mej men inte ens det lyckades !

Då tröttnade jag ... jag hade tänk plugga på som bara fan så jag hinner ikapp dom andra iaf lite grann ... Men det slutade med att jag åkte hem för vad ska jag göra i skolan när jag endå inte kan göra någonting ?

Ne då var jag riktigt irriterad och förbannad jävla skit datorer skolan har !


 


Men jag blev på bättre humör ganska snabbt faktiskt ... åkte hem en sväng (Är hos Marcus nu 3edagen) Så jag har inte varit hemma på tre dagar ... guud vad jag längtar hem till min lilla lägenhet !

Jag skulle kolla posten och hade fått brev transportstyrelsen så jag ska skriva på papperna där skicka med lite andra papper och betala in avgiften på 220 kr sen är det bara att tuta och köra ! Vilket jag har längtat till ! Men vette fan om jag kommer att vara så tuff sen när jag väl sitter bakom ratten ... nackdelen är att mamma & pappa har en sån jävla stor bil med 7 platser ... och det är kanske inte den bästa bilen att börja köra med ... men tydligen ska den vara lättkörd !

Men jag oroar mej för att den är så stor ... vi får se hur det går ... ni får önska mej lycka till helt enkelt ! :-)


 

Sitter och väntar på att älsklingen ska komma hem och pussas lite med mej efter en låååång dag utan honom :-) han börja så tidigt imorse så jag låg och sov när han åkte iväg till jobbet ... jag tror inte ens att jag fick en hejdå puss den snålen ! ;-P jag har sovit så dåligt inatt för jag fick för mej igår att det spökar hemma hos Marcus han låg och snarka och sov som en stock medans en annan låg och kolla efter spöken ! hahha ! vad barnsligt !

Ne nu kom älskligen så nu får man väl vara lite social !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards