Direktlänk till inlägg 3 november 2012

Släkten är värst !

Av Linda Johansson - 3 november 2012 11:33

Godmorgon !


Ja det är faktiskt morgon för mej och Nea även fast det är förmiddag , mamma ringde och väckte oss 10.45 imorse vi tog en rejäl sovmorgon imorse ... och hade hon inte ringt och väckt oss så hade vi nog sovit längre så tur att hon ringde och väckte oss för vi har lite och göra nu på förmiddagen och efter lunch innan vi ska iväg och träffa släkten ! Men det var riktigt skön med sovmorgon , det är skönt att ha ett barn som är morgontrött som kan sova  så pass länge ... jobbigt vore det om hon var morgonpigg och gick upp väldigt tidigt varje morgon !


Jag skrev ett kvällsinlägg igår kvällinnan jag skulle lägga mej mennär jag skrev som bäst så hakade datorn upp sig och det gick inte att göra någonting för att få igång den igen så jag var tvungen att stänga av den och klockan var så pass mycket att jag inte orkade starta den igen och påbörja ett nytt blogginlägg , så därför blev det inge mer skrivet igår så jag glömde inte bort er det var bara datorn som inte ville som jag ville !


Idag ska vi ha släk träff med mat och goda skratt , ska bli väldigt kul och träffa alla och att alla är samlade , men det fattas en som jag hade gjort vad som helst för att få ha med idag jag skulle kunna klättra upp till stjärnorna och ta ner henne bara för idag ... men jag vet att hon är med oss endå ,  hon skulle inte missa en chans som denna ... men hon är för alltid saknad och det kommer alltid fattas någon och det känns så otroligt mycket starkare en dag som just den här , men hon finns med i våra hjärtan och våra tankar där kommer hon alltid att finnas , min älskade mormor , min bästa vän  


Bloggar mer senare idag när det finns mer tid, kommer garanterat upp lite bilder också så håll ut :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards