Direktlänk till inlägg 6 november 2012

Skola!

Av Linda Johansson - 6 november 2012 08:05

Godmorgon !


förvånadsvärt pigg för tillfället fast klockan ringde 06.45 imorse , då var jag inte lika pigg som nu men det kan bero på kaffet , ska snart cykla iväg till skolan , sov hos mamma & pappa inatt för jag har cykeln när som jag behöver ha till veckan så det blir en lite längre bit att ta sig till skolan men då hinner man väl bli ännu piggare med en cykeltur i kylan ... det ligger frost på backen och det var lite små kyligt ute när jag var ute med hunden nyss , men det är bara att klä på sig så slipper man frysa sen ... som sagt jag ska till skolan om ett tag på vård och omsorg , jag hoppas att vi får tillbaka svaret på provet idag så jag vet om jag måste göra om det eller inte men det hoppas jag inte att jag behöver , det är så mycket annat på gång just nu !


Imorgon kl 13.00 kommer jag vara otroligt nervös , ringde igår och boka en körlektion med körskolan och fick tid den tiden imorgon , jag är ju så van med att köra med pappa om jag känner och är inte rädd för att göra fel med honom , men det blir en helt annan sak med någon som man inte känner så jag kommer att vara grymt nervös imorgon men ni får hålla tummarna för mej ... körningen kommer ta 1 timme och 10 minuter , så jag har lite tid på mej och visa vad jag kan ... och jag kan köra och jag kör bra förutom att det så klart blir fel ibland att jag missar och lägga i en viss växel eller att jag  bromsar för hårt eller att jag kör för nära trottoarkanten ... men det är sånt som man lär sig med tiden jag har endå kommit en bra bit på vägen , dom enda vägarna jag inte kör idag är på motorvägarna dit har jag inte riktigt kommit ännu , men det kommer det också så småningom ! Så imorgon kommer det bli både nervöst och roligt på samma gång eftersom jag älskar att köra , jag kan köra i flera timmar men det vill så klart inte pappa ! Idag blir det lite körning med pappa för att värnma upp tills imorgon , nu bil och ny körledare , hmm detta kan bli intressant !


Hur som helst !


jag ska snart hojja i väg till skolan så jag har lektion i timma idag , det känns lite drygt faktiskt men endå intressant ... mer än skola och körning idag har jag inte planerat det visar sig vad som händer ! Hoppas ni får en bra dag idag för nu lär jag göra det sista innan jag ska cykla iväg !


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards