Direktlänk till inlägg 12 november 2012

Måndag !

Av Linda Johansson - 12 november 2012 14:39

Äntligen !


Ledsen för att jag inte bloggade något igår men jag kände faktiskt inte för det ! Jag var inte ett dugg bakis eftersom jag drack väldigt lite i Lördags men jag hade annat för mej ... Kom hem sent på Lördags natt och sov ganska länge på Söndagen , upp göra mej klar plocka ihop och sen åka hem till mamma & pappa för att fira pappa på farsdag så klart med god mat och efterätt  ! Blev kvar över natten med mamma för pappa jobba tolvtimmars så jag & mamma planera att kolla på Beck tillsammans ! Därför blogga jag ingenting igår ! Men tänkte slänga in ett inlägg nu innan vi ska åka iväg !


Mamma skjuta mej till skolan imorse till strax efter 08.00 och jag blev kvar där till 13.45 när jag knata iväg och hämta hem lill hjärtat mitt äntligen ! gjorde klart två uppgifter som jag skulle göra och lämna in , så nu hoppas jag att hon blir nöjd med dom också ! Väntar förväntanfullt på betyg på dom sen ! Hämta som sagt var hem Nea ifrån skolan , knata hem och har hunnit plocka ihop lite här hemma ... Så nu tänkte jag ta det lungt en liten stund och passa på och blogga innan vi ska åka iväg ... Nea ska på barngruppen och jag ska passa på och köra lite med pappa under tiden ! Sen ska vi hem i lugn och ro resten av dagen / kvällen som är kvar ! Veckan har jag inte planerat riktigt än det får bli som det blir

men vi ska väl hitta på något roligt att göra det brukar vi alltid ! Tror Nea tycker att det var skönt att få komma hem faktiskt ... hon kröp upp i sin säng det först hon gjorde när jag tagit av sig skorna och jackan och la sig och kolla på TV ... ibland tror jag att det kan bli lite väl mycket för henne , det märks hon är oftast trött efter en hel vecka hos sin pappa plus skolan i veckorna ! Nu behöver hon lugn och ro bortsätt från skolan då som är ett måste ! Vi ska försöka ta en sån lugn och skön vecka som möjligt ! Inga måsten om det absolut inte är nödvändigt utan bara vara !


Avslutar här och bloggar säkert mer senare ikväll ! Tills dess kan ni få lyssna på min favorit låt just nu Enjoy ! !



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards