Direktlänk till inlägg 12 november 2012

Kvällsinlägg !

Av Linda Johansson - 12 november 2012 21:13

Godkväll !


Tänkte passa på och slänga in ett inlägg medans det är reklam på tvn , sitter och kollar på tv3 dokumentär som har premiär ikväll , verkar vara väldigt spännande så det tänkte jag att jag skulle kolla klart på medans tvättmaskinen snurrar inne på toaletten innan jag ska krypa ner i sängen ... börjar känna mej väldigt trött så det ska bli skönt att krypa ner sen och sova ... ny dag imorgon klockan ringer 05.15 så jag hinner göra mej klar innan jag ska lämna Nea i skolan och själv knata iväg på VOMS lektion , vi ha fortfarande inte fått tillbaka svaret ifrån provet och det gör mej faktiskt lite irriterad , jag vill veta hur det gick för mej om jag måste  göra om provet eller om jag kan slappna av och lägga det åt sidan och koncentrerar mej på annat ... men men man får väl vänta tills läraren blir sugen på att rätta proven !


Nea ligger i sängen och har nog somnat nu , hon ville kolla på 112 på liv och död innan hon skulle somna så vi har legat i soffan och kollat på det och bara tagit det lungt efter dagen i skolan och så ! Imorgon har vi lite andra planer efter skolan .. det blir ett besök hos kusinen och kusinbarnen kaffe och lite skit snack ! Det ser vi fram emot båda två ! Men nu får det här räcka för ikväll pogrammet har börjat och det är så intressant att jag inte vill missa något fast man blir väldigt illa berörd ! Bloggar mer imorgon om jag orkar känner för det , tog min sista ciggarett för en liten stund sen som jag har haft i några timmar nu och rökt några bloss på åt gången ... men nu tog jag sista blosset så vi får se hur det här kommer att gå jag ska försöka iaf ! håll tummarna nu !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards