Direktlänk till inlägg 22 november 2012

Din falska människa !

Av Linda Johansson - 22 november 2012 13:35

Hur orkar man ljuga så in åt helvet för allt och alla ? Hur orkar man leva i sin jävla fantasivärld ? Dra en massa jävla lögner och tro att folk ska tro på än ! Ne fyfan vilken jävla människa du är ! Måtte du fan brinne i helvetet din själviska apa ! falsk är bara förnamnet för vad man kan säga om dig , usch för sånna som dig som struntar i hur det påverkar andra och hur ledsen det gör andra så länge som det gynnar dig !

 

Andas in och andas ut ! Drar iväg till fina Jenny.E för lite födelsedagsbak åt henne ! Då blir man på bättre humör !


  

 
 
Ingen bild

Vilma

23 november 2012 18:57

Go kväll på dig..
Men stackare där, som det verkar hända tråkiga saker för dig!? Vad är det som har hänt.. det låter som om någon blivit sjuk eller så!? jag hoppas det snart blir bättre!!..
Har du något roligt planerat för helgen kanske!? ;)

Förresten, är det någon speciell sida du skriver ut målarbilder ifrån? :) Alltid bra att ha "på lager".. hehe

Vem är det som bråkar med dig sådär, ljuger och håller på!? :( Så himla tråkigt!!

Börjat skriva någon önskelista eller planera något inför jul och så? Klar i skolan snart?

Hoppas du får en fin helg!

Linda Johansson

26 november 2012 13:28

Hej Vilma ! kul att du skrev ett par rader :-)

Ja det kan man kanske säga att utan att gå in på detaljer men vi vet ingenting ännu , vi får hoppas på det bästa och hålla tummarna !

Det är olika sidor jag skriver ut målarbilder ifrån , jag söker oftast på google på målarbilder då får man fram en massa ... ja det finns hur många som helst som ljuger , synd bara att det ska påverka ens barn !

Nån önskelista skriver jag inte , vi har valt att ge julklapparna till barnen istället för att lägga ut pengar på klappar till vuxna , för julen är endå barnens tid på året :-) men Nea ska väl få skriva sin lista tänket jag ... har du skrivit nån önskelista då ?

ha en bra dag !

 
Ingen bild

Vilma

26 november 2012 16:23

Go eftermiddag. klart alltid kul att lämna ett fotspår, säkert roligare om läsarna visar lite också:-)

Hur har dagen varit idag då? Tycker det låter klokt att inte ha så mycket planer jämt, blir mest stressigt då!

Ja men hoppas på det då att det inte är nå allvarligt!
Ojdå men drabbar det din dotter också menar du!! :O det låter ju inte alls bra :-(

Tack för tipset ska jag kolla upp!:-)
Hehe vad önskar hon sig då? :-P och om du fick klappar vad skulle det då vara? Hehe

önska kan man ju alltid;-) så visst gör man väl det, nåt par snygga skor, en klänning jag tittat ut och lite andra "små saker" hehe

trevlig kväll! :-)

Linda Johansson

26 november 2012 20:00

Hej igen :-) Ja det är alltid kul när man får en eller två kommentarer ibland :-) jag har en hel del besökare men jag lär säga att dom är dåliga på att kommentera :-)

Dagen har varit bra vi har tagit det lungt :-) hur har din dag varit ?

Ja vad önskar hon sig ? Jag har ingen aning faktiskt hon har inte sagt något men hon ska väl skriva en önskelista sen tänkte jag så man har något och gå efter :-) Om jag fick Julklappar så skulle jag önska mej två lampor , en i köket och en i vardagsrummet ... sen skulle det vara mest pengar det är alltid bra att ha :-)
Jaså skor är alltid kul :-) Jag älskar skor men dock har jag lite för många , många som jag knappt andvänder kanske dax att rensa lite :-)

Ha en fortsatt trevlig kväll !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards