Direktlänk till inlägg 2 mars 2012

Fredag !

Av Linda Johansson - 2 mars 2012 18:56

Efterlängtade fredag !


Var en sväng till skolan idag och skrev klart en inlämningsuppgift så nu är det klart och det känns så klart skönt !

Sen blev det en sväng in till Ockelbomarkaden men fyfan vad kallt det blåste ute !

Hade det inte blåst så jävla mycket så hade det varit skönt för solen lös jue ... men det blev bara en snabb

sväng det var för kallt för att gå där tyckte vi !

Men köpet iaf 14 par strumpor (som vanligt) och ett vitt hjärta med texten "du & jag" som jag hängt upp på

väggen det var så gulligt så jag kunde inte låta bli ! och tre nagelack ... det var det jag fick med mej hem inga remmar den här gången iaf !


Nu ska jag strax gå och möta sötnosen vid affären handla hem lite götta till ikväll !

Tror nog jag kommer att ta ett glas vin ... krypa upp i soffan och kramas det är det bästa som finns !

Förstår inte hur det kan kännas så här ... Trodde aldrig att den här känslan skulle komma

men det gjorde den och det känns bra !

Hoppas att ni får en bra kväll ni också !


 
 
Ingen bild

också Linda

3 mars 2012 08:35

Hej!
Hoppas du har en bra helg nu! :) (men det låter så på senaste inlägget... ;) hehe )
Jag förstår att det måste kännas lite jobbigt, klart att man behöver egentid även under de veckorna, kanske speciellt då! Är hon mycket trotsig och så nu? Det är väl den åldern...!
Oj ja då förstår jag att de har en fin relation!

Ja men så bra att man får vara med! Tror absolut vi ska testa åka dit nån dag sen! Så Nea kunde springa runt lite själv i alla fall!? :)

Vilket fint inlägg du skrev om din mamma! Hon betyder väldigt mycket för dig va?

Men du vad är det för en sötnos om man får vara nyfiken? ;) Kramas i soffan är verkligen underbart och njuta av ett glas vin eller två en helg kväll är inte helt fel! ;)

Hoppas du skriver mer snart, du har en verkligt fin blogg!

Kram på dig / Linda

Linda Johansson

3 mars 2012 09:25

Hejj tjejen :-)

Nja hon är inte trotsig så mest uppkäftig och så har hon börjar svära och det är något jag inte tycker om fast jag är väldigt bra på det själv så i fortsättningen får jag tänka på att inte svära om Nea inte får :-)

Ja Nea kunde springa helt själv där det beror på hur barnen är om dom vågar eller inte...

Ja min mamma betyder otroligt mycket för mej vi är väldigt tajta och blir det mer och mer hon är min förebild helt enkelt jag önskar att jag var mer som hon många gånger :-)

hehe sötnosen heter Marcus :-)

Ha en bra dag kramar till dej

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards