Direktlänk till inlägg 6 augusti 2012

Finaste som finns !

Av Linda Johansson - 6 augusti 2012 17:03

Det finns inte ord hur mycket jag älskar mitt barn ! Den fantastiska känslan att få vara din mamma och ingen annans ! Det dyrbaraste i mitt liv ! Du gör mej så stolt ! Du har visat att du klarat många motgångar som vi tyvärr har blivit tvungen att ta del utav ! Du är en stark liten flicka mitt fina barn ! Tillsammans har vi någonting speciellt som bara du & jag har byggt upp ! Vi delar så mycket och vi kommer dela så mycket mer ! Tillsammans klarar vi allt min go unge ! Du & jag tillsammans så som det ska vara och alltid kommer att vara , det spelar ingen roll vilka som finns i våra liv eller kommer att in i våra liv så är det alltid vi två ! Vi delar sån otrolig kärlek till varandra som bara mor & dotter kan ! Finaste som finns ! Jag älskar dej så oändligt mycket !

 
 
Ingen bild

Ninni

7 augusti 2012 11:06

Hej så härligt det lät med festkigheter för dig i helgen o veckan! Så skönt att få egentid sådär, ladda om och träffa vänner mm!
Ett så fint kort på Nea och så fint du skriver :-) Har det varit bra nu sen hon kom hem? Hur fungerar det med omställning och om det är olikheter i hemmen? Hur klarar hon./du det liksom tankar om det eller hur det är att åka emellan? :-)

Vilket trök väder det kom nu då! Får man alls ingen sommar i år?! Usch! :-/

Vad ska ni snart er med då? Hur går det att köra nu?
Ta hand om dig och ha det så bra!

Linda Johansson

9 augusti 2012 12:30

Hejj Ninni ! igen hehe roligt att läsa dina kommentarer ... tack så mycket :-)

Ja man behöver verkligen samla nya krafter så man orkar speciellt nu när vi är inne i en jobbig period ! Ja det har varit både bra och mindre bra det går inte allt lyssna tydligen ... Ja klart det märks att vi har olika regler dom eller förlåt mej Neas pappas sambo gör en massa med ungarna heela tiden det är tydligen aldrig en lugn stund där så det märks att hon är uppe i varv när hon kommer hem , eftersom jag är ensamståeende så har jag inte samma tid och ork att hålla på med en massa hela dagarna jag har jue annat att göra som jag måste hinna med och det har Nea svårt att förstå ! så det kan vara lite kämpigt ...

Nej tydligen så får vi ingen riktig sommar iår :-( bara en massa regn hela tiden !

det går bra att köra måste träna mer bara sen läsa lite teori sen så kommer det att gå bättre !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards