Alla inlägg den 6 december 2008

Av Linda Johansson - 6 december 2008 22:07

Ja jag har inte hunnit blogga någonting idag har varit fullt upp hela dagen !

Först så hade jag Linda och Elsa hemma hos mig sov skit dåligt inatt vet inte varför kunde inte somna igår kväll låg och tänkte på en massa olika saker ! och ligger man och tänker på en massa saker så kan man omöjligt somna jag låg ett bra tag och vände och vred på mej men jag somnade väl till slut och vaknade tidigt i morse av att katterna sprang runt som nå jäkla elefanter ! Gud så dom höll på ! Men jag somnade om en liten stund iaf och sov til ungefär tio Sen vaknade Linda vid 11 tiden och efter en timme gick hon hem och jag gjorde mej klar och kollade på en film på 5an jag hade börjat kolla på skulle hämta Nea hos Daniel kl 14.00 för att åka på lite jul firande pappa tyckte att det var för dåligt väder för att gå runt utomhus och det vart mycket till och från om vi skulle åka eller inte !

Men vi bestämde oss för att åka till en kyrka här i Sandviken istället där dom också hade jul firande dans runt granen och träffa tomten och tomtens nissar och fiskedam och fika och allt vad dom hade !

Så vi hämtade Nea och åkte direkt dit halv dansade lite grann men inte runt granen var inte så pigg hade inte ätit något och kände mej lite yr och illamåeende och inte alls pigg ! och Nea ville inte heller dansa för det var jätte mycket folk så vi fick inte ens plats ! Men vi stod i ett hörn och små dansade iaf :D

Sen skulle vi träffa tomten Nea var lite nervös och prata med tomten men det gick bra hon fick en godispåse och hon var nöjd :)

Sen gick vi tillbaka till dansgolvet och Nea sprang runt där och härjade med Emma en stund (brors lilla dotter)

efter ett tag så räckte det och vi var hungriga så vi åkte och beställde mat och åkte hem till mormor och hälsa på och åt lite mat !

Handlade lite efteråt och åkte hem till mamma och pappa för Nea ville sova här så vi har kollat på film Narnia häxan och lejonet (Dock ingen barnfilm som jag trodde att det kunde vara eftersom det stod familjefilm jag fasnade i filmen iaf men ville helst inte att Nea skulle kolla)

Och nu ligger Nea i sängen och kollar på en film som hon kan se och jag bloggar för jag tyckte att jag borde göra det eftersom jag inte bloggat något alls idag !


Få se vad som händer i morgon men något måste vi väl hitta på :)

Vet iaf att jag måste ta tag i en massa i veckan och jag ser INTE fram emot det kan jag säga en massa samtal och så måste jag ner på stan och hämta mina glasögon också som äntligen kommit nu !

Ne nu måste vi lägga oss Nea är vaken än och vägrar sova för hon är inge trött men om jag lägger mej med henne så somnar hon säkert !


Natti natt med er allihopa sov gott !


(Han är fin ,väldigt fin)


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards