Alla inlägg den 13 december 2008

Av Linda Johansson - 13 december 2008 19:33

Ja då åker vi iväg strax då till nästa fest !

Sen blir det krogen och dansa som bara fasiken !

Jag har fixat så jag och Linda är VIP gäster på Lobby i kväll HÄRLIGT ! :D

Inte varje dag man är det precis ! Men det är väl på tiden !

Ska ta det lungt ikväll i morgon kommer skruttisen hem igen mammas lilla skatt <3

Ne nu ska vi åka iväg slänger väl in lite bilder kanske i morgon beroeende på om vi knäpper några det återstår och se !

Ha det så kul ikväll nu och ta hant om varandra


Puss & Kram

Av Linda Johansson - 13 december 2008 09:15

Godmorgon !

hoppas att ni sovit gått det har jag förutom att Linda har tagit upp mer än halva sängen så jag har fått en liten bit på kanten att sova på ja det är bara till att fläska sig ! hahah !

Slog upp ögonen för en stund sedan trodde jag skulle sova längre men inte kanske kan vila en stund senare om man hinner det !


Ska snart äta frukost börjar kurra i magen nu men Linda som är en data nörd var tvungen att kolla runt lite på datorn innan jag får någon frukost av henne haha :P

Ska traska iväg till ÖB senare ska köpa något skit där som Linda rekomenderade igår till våra klänningar något som håller upp i någon form av mega tejp så slipper man springa runt och dra i skiten !

Så vi ska köpa ett pack tillsammans

Det är väl det enda vi ska ut och göra idag innan vi ska dra ner på krogen då!

Sen vet jag inte rikigt hur det blir vart vi blir än kanske blir kvar hos Linda istället men det visar sej senare idag hur det blir med det !

Har man tur kanske man ser någon snygging på Lobby i kväll ;P

för "han" ska ut han också !


Ne nu hoppas jag på frulle någongång men man lär väl få vänta :P

Skriver mer senare idag !

Puss & Kram !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards