Alla inlägg den 7 december 2008

Av Linda Johansson - 7 december 2008 17:25

Jag vet inte vad jag ska göra ?

Vad kan jag göra?

Fy fan vad dåligt jag mår just nu ! Kände mej redan nere i fredags men det blir bara värre och värre ! Jag vet inte hur länge till jag kommer orka !

Jag har försökt varit stark och jag har försökt att tänka posetivt och verkligen försökt ta mej igenom allt det jobbiga !

Men nu känner jag att jag INTE orkar längre !

Jag vet inte vad som kommer att hända bara att jag snart inte orkar vill bara lägga mej ner i sängen och SOVA ! sova bort alla dagar sova bort så allt det jobbiga försvinner en gång för alla !

MEN jag VET att det är inte det som är lösningen på allting men jag ser ingen annan utväg snart det har tagit för hårt på mej !

Jag kan INTE prata om det här  !

Det finns INGEN jag vågar prata med !

Kan man må sämre än vad jag gör just nu ?

Orkar inte ens underhålla Nea som jag borde göra :(

Har haft såååå OTROLIGT många saknar i huvudet i så många dagar nu

Jag vet inte vart jag ska ta vägen snart !

Allt jag ser är mörker !



Av Linda Johansson - 7 december 2008 10:04

Godmorgon !


Snart slut på denna vecka också tiden går fort snart är det jul och ett nytt år också hoppas detta år blir bättre än det här året har varit !

(Saknar det så mycket nu känner jag)

Få se vad nästa år har att erbjuda mej och dom jag håller kär !

Känner mej lite nere idag vet inte varför men jag känner att jag inte alls är lika glad som jag brukar vara ! Hoppas att det släpper under dagen !


Idag vet jag inte rikigt vad vi ska göra är fortfatrande hos mamma och pappa vet inte om vi följer med dom till Owe jansson för att kolla på julklappar men jag vet inte rikigt än har inte bestämt mej !

Annars åker vi hem och myser lite och åker och handlar senare idag !


Nya vecka i morgon nya tag och nya plikter att göra !

Ne nu känner jag att jag inte orkar blogga mer just nu har för mycket i  huvudet att tänka på både roligt och inte roligt !

Vi får se vad som händer med allt !

Hittade en bild på Nea i sommras när vi var i dalarna på semester och badade i en jätte står sjö man fick lite känsla av utomlands där faktiskt !

Ta hant om varandra nu !


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards