Alla inlägg den 29 december 2008

Av Linda Johansson - 29 december 2008 20:55

Ja då var det kväll igen då dagarna går så fort snart är man fan gammal och grå och jag har inte fått ut någonting utav mitt liv !

Det är ganska deprimerande jag måste skärpa mej ta tag i vissa saker och inte bara låta allting vara !


Har precis kollat klart på Linas kvälldagbok med Linda

sitter och lyssnar på lite musik och täppt i näsan är man också !

undra när den här jävla förlylningen ska gå över ?

Men idag har man iaf fått sig en rejäl promenad och det känns bra måste ta tag i det nästa år mitt nyårslöfte är att gå ner i vikt och att sluta röka !

Och att bli bättre på vissa saker

Linda och jag ska också började dansa har vi bestämt båda älskar att dansa och vi vill gärna lära oss dansa en massa olika danser !

Så år 2009 ska bli ett bra år har jag bestämt mig för jag ska börja må bättre !

Ekonomin ska bli bättre förhoppningsvis !

Allt ska bli så mycket bättre ! och jag ska kämpa för det också !


Natti natt hörs i morgon !


Av Linda Johansson - 29 december 2008 12:55

Ja då var man klar för att gå neråt mot stan då !

Linda sitter och lyssnar igenom en massa skivor hon hittat någonstans bland annat skit !

En massa  gammla låtar men dom är jue så SJUKT bra

Ska knata ner på stan strax sen blir det bara lungt för våran del med en massa filmer och popcorn som vanligt !

Saknar min skruttis jätte mycket nu mammas lilla ängel även fast du är hos din pappa så vet jag att du ALLTID vet att jag finns och INGEN kan komma imellan oss det vi har är något väldigt speciellt !

Mammas lilla underbara prinsessa det finaste jag har ! <3

Ne nu ska vi bege oss så man får komma hem någongång och lägga sej i sängen igen slapp som man är !


Han är söt han är go han får mej att le det känns bra !

Men vågar man ?


Av Linda Johansson - 29 december 2008 10:05

Godmorgon kära vänner och ovänner


Har precis slagit upp ögonen är fortfarande trött men någon söt rackare väckte mej med ett mess i morse ;)

Ligger fortfarande kvar i sängen orkar inte ta mej upp ännu

Katterna har hållt på som dårar i natt härjat omkring och krafsat på dörren för dom ville komma in till oss !

Vi ska göra oss klar sen och trippa ner på stan för att gå till systemet tills på onsdag men först ska Linda till Emil och gratta honom för han fyller 20 år idag

Sen resten av dagen blir det lungt Linda ska till Johan och ta sprutan på Hugo medans dom gör det passar jag på att gå upp till mamma och pappa och hälsar på dom bor nästan grannar så det passar perfekt !

Sen går vi hemåt och går inte ut nå mer idag bara slappar framför TVn

Har inte så mycket att skriva direkt på morgonen men jag skriver kanske mer senare idag !


Puss & Kram

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards