Alla inlägg den 12 december 2008

Av Linda Johansson - 12 december 2008 18:26

Ja då var det snart kväll då ! dagarna går ganska fort endå...och tur är väl det snart kommer skruttis hem igen ! Saknar henne OTROLIGT mycket när hon är borta men samtidigt är det skönt att vara ensam också få vara lite för sig själv göra vad man själv vill göra !

Har precis färgat håret Linda färgade mitt och jag hennes så nu ser man iaf lite normal ut i skallen!

Har gått fram och tillbaka som en tok idag först hem till mej hämta papper och sen till stan ranta omkring där och sen gå hem till mej sen hem till Linda slänga av sej lite grejer och sen ner till ica och handla och sen hem igen !

Så nog har man fått sig en liten tripp idag iaf !

Nu ska vi slänga på en film jag fick hem på posten idag sen blir det Idol finalen är sjukt trött förstår inte hoppas jag kan få sova lite längre i morgon iaf så man inte är så här trött när man ska gå ut då blir det inge kul !


Sista blogg inlägget för idag sen blir det fullt med film och idol så då hinner jag inte ! Men skriver väl en rad i morgon innan jag går ut och gör stan osäker ! :D

Natti natt !

Av Linda Johansson - 12 december 2008 11:00

Jag hittade sladden till datorn så nu kan jag fortsätta blogga lite till !

Ja vad händer idag då ?

Jo hem hämta lite papper kolla posten sen trippa ner på stan in på posten hämta ett papper

Ta en lång promenad så man kommer ut och rör på fläsket någongång !

Har iaf bestämt mej för att inte påbörja någon viktnedgång nu till jul och nyår bara dumt eftersom man äter ganska mycket under dom helgerna !

Men efter nyår (och det är mitt nyårslöfte) Ska jag gå ner minst 8 kg till sommaren och då kommer jag att ligga i också och verkligen kämpa för det !

Sen går vi väl hemåt Linda och jag och slänger på en film och slappar och inväntar Idol finalen är ganska säker på att Kevin kommer ta hem det här

han har ALDRIG under hela idol hängt löst men det har alla andra !

Så jag är ganska säker på att han vinner ikväll !


Imorgon är det Party som gäller !

Kommer bli kul som fasiken ut och dansa igen älskar verkligen att dansa!

Så jag är helt säker på att det kommer bli en bra kväll för det har det alltid varit !

Sen på söndag kommer kråkan hem igen och då blir det bara mys och sånt framför en film hemma och ta det lungt och ta igen helgen som vi förlorat !

Sen på måndag är de som vanligt igen med dagis och allt men ska också ta med mej Nea ut till statsparken i veckan så vi kan åka pulka Linda och jag pratade om det att vi kanske kan ta med ungarna till statsparken ta med lite fika varm choklad och någon smörgås och vara ute ett bra tag ! Jätte mysigt !


Ne nu måste jag försöka få Linda att vakna snart så jag kommer iväg annars lär jag knata iväg ensam !

Skriver mer senare idag


Av Linda Johansson - 12 december 2008 10:48

Godmorgon !


Har precis slängt på mej ett ansikte så man ser ut som folk iaf lite!

Linda ligger och sover fortfarande slappo :P

Ska försöka väcka henne om en stund men hon får sova en stund till hon har fått gått upp så tidigt varje morgon nu i flera veckor !

Ska ta och knata hemåt hämta lite papper och sen gå ner på stan

sista dagen idag så jag måste komma iväg innan dom stänger !

Sen blir det idol och en massa mys men först en lång promenad !


Nu bloggar jah inte mer slut på batteri i datorn också jävla skit trodde man kunde få sitta här en stund nu när sjusoveren sover men men ikke !


See ya !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards