Alla inlägg den 8 december 2008

Av Linda Johansson - 8 december 2008 18:05

How do I get through one night without you If I had to live without you What kind of life would that be Oh I, I need you in my arms Need you to hold You're my world, my heart, my soul If you ever leave Baby you would take away everything good in my life And tell me now How do I live without you I want to know How do I breathe without you If you ever go How do I ever, ever survive How do I How do I Oh, how do I live Without you, there'd be no sun in my sky There would be no love in my life There'd be no world left for me And I, oh Baby, I don't know what I would do I'd be lost if I lost you If you ever leave Baby you would take away everything real in my life And tell me now How do I live without you I want to know How do I breathe without you If you ever go How do I ever, ever survive How do I How do I Oh, how do I live Please tell me baby How do I go on If you ever leave Baby you would take away everything Need you with me Baby don't you know that you're everything good in my life And tell me now How do I live without you I want to know How do I breathe without you If you ever go How do I ever, ever survive How do I How do I Oh, how do I live

Av Linda Johansson - 8 december 2008 17:55

Åh va dålig jag är på rubriker :P men jag orkar inte andvända hjärnan just nu ! eller hm det gör jag väl aldrig !


Har varit och handlat nu en massa nyttigheter :P

stoppade i mej en tallrik flingor av nå slag ! och ett äpple och morot och en grov macka måste jue få äta någon macka tycker man väl !

Så nu är man mätt i magen igen får bli lite mer mat i morgon men jag har inte orkat gjort något är sjukt tråkigt och jobbigt att gå och handla !

Snart kommer väl Nea hem också hoppas jag saknar henne redan lill skruttis !

På onsdag är det Lucia firande på dagis ska bli mysigt att se :)

Har fixat så Linda och jag kan gå ut på Lördag iaf ! Så även fast vi inte har ett öre så kommer vi in på krogen endå :P ibland är det bra att känna mycket folk...vet man till nästa gång att man bara behöver ringa ett samtal och man kommer in gratis på alla krogar i Sandviken HÄRLIGT !

Så på lördag blir det dansa och krogen som gäller ! Längtar !

Ne nu ska jag slappa en stund innan kråkan kommer hem igen <3



I don't need you , and guess what , I'm havin more fun,I'm gonna show you that tonight

Av Linda Johansson - 8 december 2008 11:16

Godmorgon!


Hade ställt klockan som vanligt på 07.30 för att hinna till Neas dagis till kl 09.00 men när klockan ringde så kom jag på att dagis är jue stängt idag dom har jue planeringsdag och det hade jag prentat in mycket för det har hänt ett antal gånger att vi kommit till dagis på morgonen och det har varit stängt är dålig på att läsa på lapparna dom sätter ut så då har man bara fått gått hem igen !

Men som tur var så kom jag på det i tid idag och eftersom Nea inte vaknade av klockan så somnade vi om och gick inte upp förens 09.30

ibland är det skönt att få sova länge på morgonen !

Pratade med Sandra igår Neas faster eftersom hon inte får träffa Nea så ofta som hon vill så frågade hon igår om hon fick låna henne och vi kom överrens om att hon skulle ha hämtat henne på dagis idag när Nea slutade !

Men eftersom det var stängt idag så ringde jag till Sandra och frågade hur hon ville göra om hon ville hämta Nea till 14.00 som var bestämt eller om hon ville hämta henne på en gång eller när hon ville !

Så hon ville hämta Nea på en gång dom skulle åka till MIO och kolla på möbler så Nea åkte för en stund sedan !

Pratade också med Sandra igår att jag vill ha hjälp av henne att gå ner minst 8 kg till sommaren så man iaf kan väga 60 kg  har inte tagit mej tid eller ork /lust att träna bort extra kg efter graviditeten men nu känner jag att jag bara MÅSTE göra det vill vara smal och kunna visa mej ute i bikini i sommar !

Så självklart så Underbar som Sandra är så skulle hon hjälpa mej med det !

Hon rabblade upp en massa jag inte fick äta

och bland det så var också pasta med jag får INTE äta pasta

å herregud hur ska det gå ?

Jag som är beroeende av pasta jag har alltid älskat pasta och kan äta det varje dag om det är så och nu får jag inte äta det alls !

Det låter kanske fjantigt men det är som ett hårt slag i magen man fick !

Men jag får försöka att klara mej endå !

Bara jag går ner i vikt så så nu är det slut med allt godis och popcorn som jag äter så otroligt mycket av !

Sandra gumman kom med två stycken ägg och en banan när hon hämtade Nea hon sa att jag ska börja äta ägg till frukost för bröd är helt förbjudet att äta både vitt och grovt bröd inte för att jag äter så mycket sånt så det kommer inte bli nå problem !

Så min frukost i morse bestod av två kokta ägg och en banan och ett STORT glas mjölk

Trodde ALDRIG att jag skulle bli mätt på det men otroligt nog så blev jag det och känner inte alls av någon hunger jag är inte ens sugen på någonting just nu ! Så jag hoppas att det fungerar :D

Sen har jag några få gånger kvar på mitt badhuskort så jag ska ta med mej Sandra och simma med henne några gånger i veckan och jag tänker fråga älskade Linda om det också om hon är sugen på att följa med !

Och ta långa promenader en gång om dagen tänkte jag också dra med mej dom och göra så går jag snabbare ner i vikt !

Synd att gym kort är så dyrt för annars skulle jag LÄTT köpt ett sånt och börjat gymma har jue en motions cykel här hemma som jag fick för flera jular sen av killen jag var tillsammans med då för jag hade önskat mej en sån! Men min moster lånade den och nu är den sönder tråkigt att låna ut saker så går dom sönder för den där cykeln var inte billig precis !

Men kanske pappa kan kolla på den om det går att laga den på något sätt !

Så kan jag ha mitt eget gym här hemma sitt ups och cykla det är super !

Nog om det nu ! nu vet ni att jag ska gå ner i vikt iaf :P


Jag ska försöka ringa runt lite grann till olika jobb och kolla om jag har någon tur med mej om någon vill ha mej :P

Nea kommer hem ikväll någongång så jag har tid på mej att göra en massa saker ska ta reda på disken också och sen göra mej klar !

Är jätte trött fortfarande men det är jag jue jämt tror att det kan bero mycket på att jag äter så mycket fel mat !

Så jag hoppas med Sandras hjälp att jag kan bli lite piggare och inte vara så trött jämt !

Kanske somnar en stund på soffan sen också det vet man jue aldrig :P

Igår hände det en sak som gjorde mej jätte glad var jätte nere igår och bara grät hela tiden men ett litet ord kan göra sån glädje :D

Så det var inte bara grått igår utan lite solsken fick man också !

Och det var första gången jag log på hela dagen då :)

Ne nu ska jag göra lite nytta ringa runt lite grann och sen ska jag ta mej ner på stan och hämta mina glasögon som är klara !

Sen måste jag handla också !

Usch mycket att göra idag undra om man hinner med att slappa ens !


Han är riktigt fin !


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards