Alla inlägg den 10 december 2008

Av Linda Johansson - 10 december 2008 18:07

tänkte lägga ut lite bilder nu för jag tänker inte blogga nå mer ikväll utan jag ska mysa med Nea innan hon åker till sin pappa i morgon !

Vissa bilder speceillt på hela avdelningen när dom sjöng är mörka man ser inte mycket men jag stod på fel plats och därför så kunde jag inte ta ett bättre kort !



Av Linda Johansson - 10 december 2008 13:42

Ja dagarna går fort i morgon åker lillskrutten igen till sin pappa !

Usch känns som om det vore igår hon kom hem !

Men helgerna brukar gå rätt fort om man har någonting att göra och jag har jue massor att göra i helgen

jag ska hem till Linda på Fredag och ta med kattkräket och hjälpa henne att städa sen ska vi kolla på idol finalen och på Lördag ska Linda färga mitt hår som är ett stort behov till att göra nu och sen göra oss klar för utgång !

Chrille skulle ha fest på lördag får våran skull så det blir kanon bra det !

Så man har jue att göra så helgen kommer att gå fort hoppas på det !


ska strax gå iväg och hämta Nea som slutar 14.00 på dagis sen ska vi hem och äta lite mellis och ta det lungt en stund sen vid 16.00 tiden kommer hennes pappa över för att vi ska gå tillsammans till Neas dagis igen som ni vet på lucia firande ska bli jätte mysigt :)

jag har jue gått själv alla gånger förut men nu har det blivit så pass bra mellan mej och Daniel så vi kan gå tillsammans och det VET jag att Nea tycker är jätte roligt när mamma och pappa är tillsammans det visar hon väldigt tydligt !

Dom på familjerätten säger jue att barn som har skilda föräldrar deras största önskan är jue att mamma och pappa blir tillsammnans igen !

Men det är jue inte aktuellt i vårat fall precis !

Så jag har stoppat Ner kameran i väskan så jag har den med mej :)


Ne nu måste jag gå iväg om jag ska hinna skriver mer senare ikväll och slänger in några bilder ifrån Lucia firandet !


Tjingeling !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards