Alla inlägg den 14 december 2008

Av Linda Johansson - 14 december 2008 19:43

Ska inte blogga mycket nu ville bara önska alla trogna bloggisar godnatt !

är jätte trött nu och har ont i varje ben i hela kroppen värst är nacken och ryggen kan inte böja mej ner då säger ryggen ifrån och jag kan inte vrida på huvudet ríkigt heller för då tar det emot !

Har kommit på att man inte ska dansa med killar på krogen hehe !

vill också tacka Dalir för att han fixade in Linda och mej gratis på krogen !

uppskattades verkligen väldigt mycket TUSEN TACK till dej !


Nu ska jag gå och krypa ner med älskling skit ungen hon är lite pappig nu saknar han väldigt mycket även fast hon nyss kommit hem men men de är väl kanske en pappa period nu det var jue en mamma period nyss så det kanske har gått över till pappa period man vet aldrig !

Så jag ska ta mej an henne i den mån jag kan inte lätt när det bara är pappa som duger inte ! Men men hon har all rätt att sakna sin pappa det säger jag ingenting om ! lill skruttis !

Ska prata med Daniel om att han kanske kan komma över till oss någon dag i veckan före torsdag när hon åker till honom om hon fortfarande saknar honom så kan dom träffas en stund iaf !

Vi får se hur det bli till veckan

dagis för Nea i morgon själv ska jag ringa ett viktigt samtal kanske två till och med !

Så lika bra att lägga sej nu får mer ont i nacken av att sitta vid datorn så !


Natti natt allihopa ! och ta hant om varandra !

Av Linda Johansson - 14 december 2008 13:57

Ja kan jue säga att det kommer ta ett bra tag innan jag kommer glömma den kvällen ! Sjukt kul går inte att beskriva !


Började med att vi satt hos Linda och gjorde oss klar fick hämtning av Emil som skjussade oss till Krille där var det också jätte kul men jag ville ut och dansa det var jue därför jag gick ut !

Så Linda och jag gick vid 23.00 tiden till krogen blev lite krångel att komma in först för han som satt i kassan trodde inte på oss att vi var VIP gäster men det var bara att ringa ett samtal det så kom vi in 100 kr rikare iaf :P

Det första vi gjorde när vi kom in var att springa till dansgolvet var inte så mycket folk då så vi skuttade omkring där som två dårar ! skit kul !

Senare så fick vi sällskap av två killar som vi dansade med ibland så kan till och med jag dansa med killar även fast jag helst dansar själv men dom här killarna var galna kan jag säga ! Och sjukt kul att dansa med dom !

Även fast man fick lite blickar i nacken så sket vi totalt i det vi är unga och vi är snygga sen om vi är mammor det är en annan sak just när jag är på dansgolvet så är jag inte mamma just då då är jag bara Linda helt galen med andra ord !

Sen får folk tycka vad dom vill om mej !

Men kul hade vi iaf vi hade bestämt oss att vi inte skulle stanna kvar till sista dansen utan att vi skulle gå till sibylla och äta vid halv 2 innan krogen stängde så slapp vi den jävla lååånga kön för att beställa mat !

Men så vart det inte utan vi glömde helt och hållet bort tiden medans vi dansade och hade kul och helt plötsligt var klockan 02.00

Tiden igår gick så sjukt snabbt vet inte vart tiden tog vägen

men så är det när man har roligt !

Ne den kvällen kommer jag inte glömma på länge helt sjukt !


Nu sitter jag här Bebis sover hon har haft fullt upp sedan i torsdags med Elsa ! Dom har lekt och härjat omkring som två galningar!

Så nu är hon helt slut !

Och jag med tycket det är skönt att vara hemma igen men jag trivs bra hos Linda också det är som mitt 3e hem först mitt eget sen hos mamma och pappa och sen Linda !

Men det var skönt att komma hem mamma och pappa hämtade mej med all min packning så jag slapp gå men jag ville inte alls gå upp och göra mej klar och packa när dom ringde men jag hade inget annat val !

Så nu sitter jag här har precis frågat Daniel om Nea kan få äta kvälls mat hos dom så han kommer med henne vid halv 6

Det blir bra det i morgon är det dagis och allt igen dagarna går fort snart är det jul och jag har inte köpt en enda julklapp ännu måste ta tag i det till veckan !


skriver mer senare

Puss & Kram

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards