Alla inlägg den 31 december 2008

Av Linda Johansson - 31 december 2008 12:27

Ja då var det nyårsafton snart slut på år 2008

och det kommer ett nytt år 2009

Det året ska bli bättre det är så mycket som jag inte har hunnit gjort som

jag ska ta tag i till det nya året !

Det är mycket som ska förändras när det nya året kommer !


* Jag ska försöka sluta röka

* Jag ska gå ner 8-10 kg

* Jag ska skaffa mej ett eller flera jobb !

* Det ska bli bättre med rutiner och så för både mej och Nea

* Jag ska börja dansa (Linda med)

* Jag ska försöka hitta den (STORA) Kärleken !


Det är mer som ska förändras men det är nog det viktigaste !


Ikväll bär det av till Bror och Satu och fira med gänget

Kommer komma fler folk jag inte känner men det är bara skojj

Linda kommer över till 14.00 - 15.00 någonstans där imellan

vi ska göra oss klar och lyssna på musik och sånt galet som vi brukar göra !

Har precis kommit upp ur ett HÄRLIGT hett skum bad frös ganska mycket men jag tar väl en snabb dusch innan jag åker sen också !

Katterna har varit lugna inatt jag har inte hört dom eller så är det kanske för att jag somnade med TVn på igår kväll Vaknade vid 07.00 tiden för trött för att orka gå upp så tidigt (inte ens Nea går upp så tidigt)

Efter mina morgonrutiner så gick jag och la mig igen och sov till 09.00 tiden ungefär börjar känna mig trött igen men jag ska snart slänga mej framför TVn och kolla på våra bästa år så då hinner jag kanske piggna på mig lite !

Nea ringde tidigare idag och önskade gott nytt år Älskade unge så som jag älskar dej till världens ände och tillbaka igen !

Saknar dej när du är borta så det gör ont i hela mig Men i morgon kommer du hem igen och allt är som vanligt igen


Ne nu blir det att slappa lite grann sen blir det PARTY !

vill passa på att önska alla min kära trogna bloggläsare ett UNDERBART

Gott Nytt År och att ni får det roligt ikväll för det ska jag ha :D

Puss och kram


"Han" är söt "Han" är fin Men vågar jag ?  

"Han" han får att le det är något speciellt


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards