Alla inlägg den 19 december 2008

Av Linda Johansson - 19 december 2008 22:33

Oj vilken dag ! Det känns verkligen är super trött ska kolla klart på filmen på 3an sen så ska jag stutsa i sängen och sover en helt underbar natt HÄRLIGT !

Har som sagt var varit in till Valbo idag till leksaksaffären och köpt lite julklappar till Nea så nu får det räcka hon har fått en massa saker !

Ska åka in i mellandagarna och köpa lite mer när det blir rea !


Så nu sitter jag och kollar på en film och ska snart lägga mej

Tänkte bara säga godnatt innan

Skriver mer i morgon !

Natti natt

Av Linda Johansson - 19 december 2008 10:58

Godmorgon !

Hoppas ni sovit gott för det har jag iaf gjort :) ibland känns det som om man bara vill sova jämt så härligt att få dra täcket över huvudet och bara ligga där man glömmer bort allt runtomkring istället drömmer man en massa konstiga saker man blir rätt chockad över ibland !


Har precis tagit golven dammsugit och torkat så nu är det gjort härligt !

Men jag var tvungen att puffa på mej lite grann för att få det gjort !

Jag är nog en bland dom lataste som gått iett par skor skulle jag kunna tro !

Tycker inte alls om att städa usch ibland skulle man vara två så man kan dela upp det ! Känner av att jag saknar det där lite grann när man delar på saker och att man kan krypa upp med någon och bara ligga där och bara vara och kramas ! Det börjar jag sakna nu ! Men jag är så sjukt kräsen så det är så svårt att träffa någon jag hittar ALLTID fel på killarna om jag inte hittar nå fel så letar jag fel på dom ! förstår inte var det är för fel på mig ! Jobbigt är det iaf !

Men men!

Ska snart äta lite frukost som jag inte hunnit med ännu sen ska jag göra mej klar för att åka in till Valbo med mamma och pappa för att handla lite julklappar kan inte handla mycket alls har fått sjukt mycket räkningar denna månad just bara för att det är jul så kommer dom allihopa !

Men något ska jag köpa iaf ! är glad att mamma och pappa finns som kan köpa julklappar åt skruttisen känns bra men endå inte !

Så det är nog det som händer för mig idag

sen blir det bara att slänga sig i soffan och slappa tills i morgon för då kommer skruttis hem igen och då blir det livat kan jag lova :P

Så lika bra att ta det lungt nu medans man kan !


Skriver mer senare har så dålig fantasi känner att jag skriver samma sak hela tiden men det händer inte så mycket i mitt liv som jag kan berätta om det står mest stilla !

Puss & Kram


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards