Alla inlägg den 27 december 2008

Av Linda Johansson - 27 december 2008 19:06

Hejj hopp!


Har för en stund sedan kommit hem ifrån Linda och Hugo där vi spenderat det mesta tiden av dagen gick över dit i morse vid 10.00 tiden Linda och Hugo mötte upp oss så gick vi hem till dom barnen började leka som vanligt

Linda och jag satt och planerade nyår och dagarna fram till dess hur vi ska göra ovs !

Åt lite mat tillsammans barnen lekte med Hugos bilbana och han hade fått i julklapp lite osams blev dom då och då om saker och ting men så är det jue alltid mellan om men dom har kul endå :)

Efter maten knatade vi ut i det fina vädret barnen lekte i lekparken på dagis och Linda och jag gick mest runt och letade sittplats för det var jue is tamifan i mej överallt !

När vi kom in igen fick barnen lite godis och satte sig framför TVn

Linda och jag slängde oss upp i sängen och kollade också med en godis låda bredvid oss !

Nea började bli trött så vi knatade hem och Nea sitter och spelar TV-Spel som vanligt och jag bloggar lite smått medans !

Mamma och pappa ska komma över en liten stund snart och träffa Nea lite innan hon åker igen i morgon och blir borta tills på Torsdag hon åker redan kl 11.00 i morgon så dom tyckte det var lika bra att komma ikväll istället för tidigt i morgon bitti

Sen blir det kväller för mej och Nea näsan rinner hela tiden jag och Linda går och snorar ikapp hahah!


Imorgon efter Nea åkt ska jag göra mej klar för kl 13.00 tiden kommer Emil och Linda och hämtar mej för en tripp in till valbo ska kolla på lite kläder

Sen när vi kommer hem hämtar vi bebis och går hemåt till Linda

Bebis och jag ska bo hos Linda ifrån söndag tills på onsdag då ska vi hem till mej med katterna och göra oss klar för att fira nyår tillsamman med gänget !

Så både katterna och Linda sover över då hos mej till nyårsdagen !

Så det blir fullt upp i veckan för mej :)

Linda och jag skulle lätt kunna bo ihop tillsammans med barnen för vi träffas konstant varje dag och pratar i telefonen med varandra spelasr ingen roll om vi nyss åkt ifrån varandra så pratar vi endå i telefonen och allt tok eller MSN eller via SMS så det skulle inte bli någon skillnad om vi bodde ihop vi har pratat mycket om det vi är väldigt sugna på det ta en 4a någonstans

men jag vet inte hur det skulle gå med barnen och så !

Men ibland kan man jue få prata lite :)


Ne nu kommer mamma och pappa snart sen ska vi hoppa i sängen !

Bloggar mer i morgon

Puss & Kram

glöm inte att vara rädd om varandra !


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards