Alla inlägg den 20 december 2008

Av Linda Johansson - 20 december 2008 19:47

Full rulle idag från morgon till kväll så nu är jag helt slut som människa och varmt som fasiken är det också !


Började med att jag gjorde mej färdig i morse för att följa med mamma och pappa in till Gävle en sväng och kika !

Sen blev det självklart max MUUUMS herregud va gott det var men så fruktansvärt onyttigt ! Men ibland får man faktiskt frossa !

Sen åkte vi och hämtade hem skruttisen ifrån sin pappa ! Glad blev hon att se mej så klart mammas kärlek det <3

Åkte direkt för att handla all julmat som behövs det blev sjukt mycket mat 4 stora jätte papperskassar med mat ! Så tungt blev det att bära också !

Träffade en gammal klasskompis (Tommy) utanför Maxi också kul att träffa folk som man inte träffat på länge han har också gått och skaffat sej en liten skrutt unge :) jätte söt var hon stod länge utanför och pratade om allt möjligt !

Sen åkte vi vidare hem till mej och lassade av en massa mat hemma hos mej och hämtade en TV som mormor skulle få låna på sjukhuset så hon inte ska ha så tråkigt Åkte sen och hälsade på mormor tog med fika och satt och fikade och träffade gammla jobbarkompisar :) kul dom satt och åt mat som dom hade beställt vi gjorde jue alltid det på lördagar såå mysigt saknar det jätte mycket hoppas att jag får jobba lite mer i början på nästa år !

(Nästa år låter så låångt bort men det är jue inte det vara några dagar kvar nu)

Och snart är det jul också gud så tiden går fort men har inte den minsta julkänslan alls ingen snö ute bara en massa plask !

Och inga paket får man heller som jag tycker är ganska tråkigt hade velat önska mej lite små saker jag inte har råd med själv men men ! Så är det när familjen bestämmer utan att prata med mej än !

Jag får bara anpassa mej efter dom funderar på att byta familj !

haha nej då men nästan så illa är det !

Bråkade med mamma idag också ibland kan jag känna att jag är det svarta fåret i familjen som man bara hackar och skäller på för det minsta lilla !

Ne är det någon som har en familj till salu så hör av er jag är intresserad!


Sover iaf över hos mamma och pappa för Nea ville göra det så vi gör väl det då !

Imorgon åker vi hem tidigt för Linda och Hugo kommer över och busar lite med oss ha lite mys dag med mat och lite godis är det tänkt !

Så det kommer bli kul synd att det inte är nån snö så man kan vara ute och busa i snön !


Ne nu bloggar jag inte nå mer ikväll !
Har också blivit dåligt med bilder i min blogg nu ska skärpa mej och lägga ut lite mer bilder än vad jag gör lovar :P

Säger godnatt nu då Skriver mer i morgon

Natti natt !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards